نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

سم ریمی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی درباره مثلث برمودا است

در حال حاضر سه فیلم درباره مثلث برمودا در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که سم ریمی برای کارگردانی یکی از آن‌ها انتخاب خواهد شد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سم ریمی، کارگردان مجموعه فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) در حال مذاکره برای کارگردانی تریلری اسرارآمیز درباره مثلث برمودا است.

ریمی، فیلم مثلث برمودا (Bermuda Triangle) محصول کمپانی اسکای‌دنس پروداکشنز را کارگردانی خواهد کرد، که یکی از سه فیلمی است که بر اساس این مکان جغرافیایی اسرارآمیز بر روی کره زمین، که هواپیماها و کشتی‌ها را در خود ناپدید می‌کند، ساخته می‌شود. یونیورسال و برادران وارنر از کمپانی‌های فیلم‌سازی سینمای هالیوود نیز در حال ساخت فیلم‌های درباره مثلث برمودا هستند. هالیوود ریپورتر در این ارتباط گفت:

در شرایط رقابتی‌ امروزی، تمام کمپانی‌ها برداشت‌های خودشان از این موضوع را به دلیل ترس از افشای این موضوع که چه کسانی یا چه چیزهایی در پشت این ناپدید شدن‌ها هستند، فوق محرمانه نگه می‌دارند. حتی مراحل جذب کارگردان نیز تحت کنترل شدید است. کارگردانان موردنظر استودیو برای خواندن فیلمنامه حتما باید به دفتر اسکای‌دنس پروداکشنز بروند.

اسکای‌دنس تا به حال فیلم‌های پرفروشی همچون فراتر از پیشتازان فضا (Star Trek Beyond) و ماموریت غیرممکن: ملت یاغی (Mission Impossible: Rogue Nation) را تولید کرده است. داگ میرو و کارلو برنارد، که فیلمنامه فیلم شاهزاده ایران: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time) را نوشتند، سناریو فیلم در حال حاضر بدون عنوان کمپانی اسکای‌دنس درباره مثلث برمودا را می‌نویسند‌. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اگر چه تا کنون درباره تیم بازیگران این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است، اما اسکای‌دنس در ابتدا دنبال کسب توافق جانی دپ برای حضور در این فیلم است.

آخرین فیلمی که ریمی کارگردانی کرد، اُز بزرگ و قدرتمند (Oz: The Great and Powerful) محصول کمپانی دیزنی بود. البته او برای کارگردانی فیلم وارکرفت (Warcraft) نیز مذاکره کرده بود اما در نهایت انصراف داد و بعدا مدعی شد که بلیزارد مراحل ساخت فیلمش را بسیار بد مدیریت کرده است.

نظر شما درباره انتخاب سم ریمی به عنوان کارگردان این فیلم چیست؟ آیا فیلم آینده او موفقیت‌هایش با مجموعه مرد عنکبوتی را تکرار خواهد کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده