نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

علاقه کارگردان فیلم Logan به ساخت فیلم مستقل شخصیت X-23

جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان (Logan)،  اعلام کرد که می‌خواهد فیلمی مستقل از شخصیت X-23 بسازد.

در طول یک دهه گذشته، لورا کینی ملقب به X-23 که یک کودک میتونتی است، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کامیک مارول شده است. این شخصیت قرار است برای اولین بار در فیلم Logan که کمتر از دو هفته دیگر اکران می‌شود، حضور داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ جیمز منگولد، کارگردان این فیلم، از علاقه خود به ساخت فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت X-23 خبر داده است. منگولد که اخیرا با وب‌سایت We Got This Covered مصاحبه‌ای را انجام داده، در مورد عملکرد دافنه کین بازیگر نقش X-23، در فیلم Logan صحبت کرده و آن را فراتر از حد انتظارش دانسته است. منگولد گفت:

من فکر می‌کنم که دافنه در این فیلم باور نکردنی و فوق العاده بود. من دوست دارم که فیلم دیگری از این شخصیت ببینم و قطعا می‌خواهم در این فیلم حضور و نقش داشته باشم. من چیزهای بزرگی به فیلم اضافه کردم. یکی از این تصمیم‌ها این بود که این فیلم در مورد خانواده باشد و اضافه شدن لورا کینی و بیماری چارلز اگزاویر دیگر مواردی بود که من پیشنهاد دادم و تلاش کردم به فیلم اضافه شوند.

X-23 in Logan Movie

اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو سیاه و سفیدی از فیلم Logan منتشر کرده است. علاوه بر این، در اواسط ماه بهمن، فاکس اولین ویدیو رسمی این فیلم را منتشر کرده بود. همچنین هفته گذشته فاکس قرن بیستم پوستر IMAX فیلم Logan را منتشر کرد. طبق پیش بینی‌ها، این فیلم در سه روز نخست اکرانش بین ۵۵ تا ۶۰ میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی فروش خواهد کرد. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده