نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

صداپیشگان سیمبا و موفاسا در فیلم The Lion King معرفی شدند

کمپانی والت دیزنی صداپیشگان دو شخصیت سیمبا و موفاسا در فیلم لایو اکشن شیر شاه (The Lion King) را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ کمپانی دیزنی نام اولین بازیگران فیلم The Lion King که قرار است صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را بر عهده داشته باشند را معرفی و اعلام کرد. جان فاورو، کارگردان فیلم‌هایی چون کتاب جنگل (The Jungle Book) و دو قسمت اول مرد آهنی (Iron Man)، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که دونالد گلاور صداپیشه شخصیت سیمبا در فیلم The Lion King خواهد بود. فاورو همچنین در توییتی دیگر اعلام کرد که جیمز ارل جونز برای صداپیشگی شخصیت پادشاه موفاسا در این فیلم باز خواهد گشت. ارل جونز در انیمیشن اصلی The Lion King محصول سال ۱۹۹۴، نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. در این انیمیشن، جاناتان تیلور توماس صداپیشگی کودکی سیمبا و متیو برودریک صداپیشگی بزرگسالی سیمبا را بر عهده داشتند.

Donald Glover and James Earl Jones in The Lion King

در اوایل ماه مهر، کمپانی دیزنی ساخت فیلم The Lion King را به کارگردانی جان فاورو تایید کرد. مدتی بعد دیزنی اعلام کرد که جف ناتانسون، نویسنده فیلم‌ اگه می‌تونی منو بگیر (Catch Me if You Can)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Lion King را بر عهده گرفته است. طبق گفته دیزنی، دنیای The Lion King بزرگ‌تر از هر فیلم، برنامه تلویزیونی یا دیگر سرگرمی‌ها در سراسر جهان و تاریخ باکس آفیس است. دیزنی تا به امروز چندین فیلم لایو اکشن براساس انیمیشن‌های قدیمی خود از جمله سیندرلا (Cinderella)، مالیفیسنت (Maleficent) و اخیرا The Jungle Book را ساخته و اکران کرده است. علاوه بر ساخت فیلم The Lion King، دیزنی فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) با بازی و نقش آفرینی اما واتسون، را تولید کرده است که در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

انیمیشن The Lion King در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۹۶۸ میلیون دلار فروش کند، چندی پیش نیز نسخه اچ‌دی این انیمیشن به روی پرده رفته بود. انیمیشن The Lion King موفق به دریافت دو جایزه اسکار و سه جایزه گرمی برای موسیقی آن شده است. فیلم The Jungle Book در آوریل سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و موفق شد ۹۶۵.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و دیزنی پس از آن ساخت فیلم کتاب جنگل ۲ (The Jungle Book 2) را به کارگردای جان فاورو تایید کرد. دیزنی تاکنون تاریخی برای اکران دو فیلم The Lion King و The Jungle Book 2 مشخص نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده