نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

بررسی بازی For Honor از دید وبسایت های معتبر دنیا

با زومجی و مروری بر نمره‌ها و بررسی‌های بازی موفق For Honor همراه باشید.

For Honor جدیدترین بازی یوبیسافت است که برای اولین بار در E3 2015 معرفی شد و هفته گذشته شاهد انتشار این بازی بودیم. ساخته جدید کمپانی فرانسوی یک بازی اکشن مبتنی بر مبارزه با سلاح‌های سرد است که هم دارای بخش داستانی بوده و هم قسمت چندنفره دارد. گیمر در این بازی می‌تواند از بین ۱۲ هیروی مختلف یکی را انتخاب کرده و در پنج حالت بخش چندنفره بازی با نام‌های Duel، Brawl، Skirmish، Elimination و Dominion با دیگر گیمر‌ها مبارزه کند.

با گذشت چند روز از انتشار بازی، برخی سایت‌های معتبر دنیا بررسی‌های خودشان از بازی را منتشر کرده‌اند که با استناد به آن‌ها، می‌توان گفت که بازی For Honor یک تجربه موفق و خوب است و با اینکه یک سری مشکلات دارد، ولی در پی‌ریزی یک بازی چندنفره خوب موفق عمل کرده است. قطعا به مرور زمان و با پشتیبانی‌های یوبی سافت، این بازی حتی پتانسیل تبدیل شدن به تجربه‌ای بهتر را نیز دارد.

در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر بررسی و نمره‌های بازی For Honor داشته باشیم:

For Honor

  • سازنده: یوبیسافت
  • ناشر: یوبیسافت
  • سبک: اکشن
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی

for honor

گیم اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

وقتی که در بازی For Honor همه چیز بدون مشکل اجرا شود، حس واقعی یک جنگجو به‌تان منتقل خواهد شد. البته گاهی هم از روی پل به پایین پرتاب می‌شوید یا سرتان با ضربه دشمن قطع می‌شود، ولی تجربه بازی آن‌قدر لذت‌بخش است که حتی این شکست‌ها هم شیرین به نظر می‌رسند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

بازی For Honor یک سری مشکلات دارد؛ مشکلاتی مثل برخی ایراد‌ها در بخش داستانی، سیستم اقتصادی عجیب و غریب و برخی ایراد‌ها در بخش‌های چندنفره تیمی. با این حال وقتی که متوجه می‌شویم که سیستم مبارزات تن به تن این بازی به معنی واقعی کلمه بی‌نقص است، این ایرادها خیلی به چشم نمی‌آیند. سیستم مبارزه‌ها به شکلی است که به مرور زمان دوست دارید تا بیشتر آن را یاد گرفته و به مبارز بهتری تبدیل شوید. به همین دلیل هم هرچه بیشتر که For Honor را بازی می‌کنم، علاقه و اعتیادم به آن بیشتر هم می‌شود.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

For Honor در بهترین لحظاتش بسیار اعتیاد‌آور بوده و کنار گذاشتن آن واقعا سخت است. شاید مبارزات کُند و نحوه روایت داستان بازی برای عده‌ای ناخوشایند باشد، ولی اجازه ندهید این موارد باعث شوند که بازی را کنار بگذارید. چرا که در صورت ادامه دادن بازی و عادت کردن به این نوع از گیم‌پلی، یکی از بهترین بازی‌های چندنفره مبتنی بر نبرد‌های تن به تن را که طی سال‌های اخیر عرضه شده است، تجربه خواهید کرد.

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

با اینکه بازی مشکلاتی چون نیاز به اتصال دائمی اینترنت و نیاز به تلاش خیلی زیادی برای باز کردن آیتم‌ها دارد، ولی در مجموع اثر بسیار موفق و خوبی است که به تمامی طرفداران بازی‌های مبارزه‌محور پیشنهاد می‌شود.

پی‌سی گیمر: ۷۴ از ۱۰۰

For Honor با اینکه بخش مبارزه‌ای بسیار خوبی دارد، ولی از مشکلاتی نیز رنج می‌برد. مشکلاتی چون سیستم شخصی‌سازی عجیب و غریب، قسمت فروشگاهی که شبیه به بازی‌های رایگان بوده و هدفش فقط مجبور کردن شما به پرداخت پول است و همچنین منو‌های بی‌نهایت شلوغ و بدون نظم که شما را سردرگم می‌کنند. ولی اگر بتوانید با این مشکلات کنار بیایید، بازی یک سیستم مبارزه و گیم‌پلی تاکتیکی و بسیار غنی دارد که می‌تواند برای‌تان لذت‌بخش باشد. با این حال برای رسیدن به این لذت، باید کمی صبر داشته باشید و اگر به دنبال بازی هستید که بتوانید از همان ابتدا از آن لذت ببرید، For Honor برای شما نیست.

نمره های بازی For Honor

نمره های بازی For Honor


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده