نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

قسمت دوم فیلم سن پطرزبورگ سال آینده ساخته می‌شود

تهیه‌کننده فیلم سن پطرزبورگ از آخرین وضعیت قسمت دوم آن و کارگردان احتمالی این فیلم سخن گفت.

حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم موفق سن پطرزبورگ از آخرین مراحل ساخت قسمت دوم آن صحبت کرد. او در حال همکاری با پیمان قاسم خانی است که به زودی نسخه‌ی اولیه‌ی سن پطرزبورگ ۲ را ارائه می‌دهد. اعتباریان اعلام کرد متعاقباً برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهد کرد. او با بیان اینکه احتمال دارد بهروز افخمی کارگردان قسمت دوم سن پطرزبوگ خواهد بود گفت:

بخشی از جریان داستان در کشور روسیه سپری می‌شود به همین خاطر ایشان چون در برنامه «هفت» حضور دارند باید برای فیلمبرداری این فیلم برنامه‌ریزی کنند تا برای خروج از ایران با مشکل مواجه نشوند.

اعتباریان همچنین خاطرنشان کرد قسمت دوم سن پطرزبورگ باید از لحاظ محتوایی غنی‌تر از قسمت اول آن باشد. پیمان قاسم‌خانی و محسن تنابنده بازیگران فیلم اول بودند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

مضمون قسمت جدید این فیلم که طرح مشترک من و پیمان قاسم خانی است باید از جذابیت بیشتری برای مخاطبان و علاقه‌مند سینما بهره ببرد تا به جایگاه و اعتبار قسمت نخست آن خدشه‌ وارد نشود.

این تهیه‌کننده‌ی سینما از پروژه‌ی دیگر سینمایی‌اش هم گفت که قرار است به زودی یک فیلم سینمایی اقتباسی را کلید بزند:

ساخت این فیلم را که اقتباس از یک فیلم خارجی است را قبل از آغاز پیش تولید قسمت دوم «سن پطرزبورگ» آغاز خواهم کرد. سناریو این اثر در حال بازنویسی است و در حال حاضر مشغول رایزنی با دو فیلمساز برای کارگردانی آن هستم که در روزهای آینده تکلیف این مسئله هم روشن خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده