// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نویسنده قدیمی بازی های ولو این شرکت را ترک کرد

اریک وولپا، نویسنده بازی‌هایی همچون Half-Life ،Portal و Left 4 Dead که از سال ۲۰۰۴ با ولو کار می‌کرد از این شرکت جدا شد.

در جدیدترین اخبار بازی، اریک وولپا، نویسنده قدیمی بازی‌های ولو از کار در این شرکت کناره‌گیری کرد. پس از گزارش‌های اولیه در ارتباط با این جدایی، اخیرا سایت Gamasutra تأیید کرد که اریک وولپا که در نویسندگی بازی‌هایی همچون قسمت اول و قسمت دوم بازی Half-Life 2، بازی Portal و همچنین دو بازی Left 4 Dead نقش داشته، از این استودیو بازیسازی خارج شده است.

سابقه همکاری وولپا با ولو به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد. خبر خروج او از شرکت نیز ابتدا توسط یکی دیگر از نویسندگان سابق ولو یعنی مارک لیدلاو منتشر شد؛ نویسنده‌ای که خودش نیز سال گذشته این شرکت را ترک کرده بود. لیدلاو در یک پست توئیتری که در روز ۲۹ اسفند (۱۷ فوریه) فرستاده بود گفته است:

حالا که وولپا ولو را ترک کرده می‌توانم آزادانه به او بد و بیراه بگویم، بدون این که آسیبی به اعتبار شرکت وارد شود. او یک نابغه کمیکی و یک مبتکر واقعی است.

مشخص نیست وولپا پس از این خروج، انجام چه کاری را در برنامه خواهد داشت؛ گرچه به گزارش Kotaku، او در تیم نویسندگی بازی Psychonauts 2 استودیو Double Fine حضور دارد.

در اخبار دیگری از شرکت ولو، اخیرا گیب نیول در مصاحبه‌ای از ساخت سه بازی واقعیت مجازی بزرگ توسط ولو خبر داده بود. او همچنین در مصاحبه با Gamasutra درباره ساختار تجاری غیرطبیعی و به شدت موفق شرکت نیز صحبت کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده