// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

تصویر هنری جدید از مناطق صنعتی بازی State Of Decay 2

استودیو آندد لبز، به صورت هفتگی تصاویر هنری متنوعی از بازی State Of Decay 2 منتشر می‌کند. حال در جدیدترین آ‌ن‌ها شاهد مناطق صنعتی بازی هستیم.

اوایل هفته گذشته استودیو آندد لبز (Undead Labs) تایید کرد که در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2017 جزئیات بیشتری از اثر زامبی محور خود یعنی بازی State Of Decay 2 منتشر خواهد کرد. حال جدیدترین تصویر هنری این اثر در وبسایت استودیو آندد لبز منتشر شده است و نشان دهنده یک محیط روستایی است که در آن شاهد خطوط راه آهن و کارخانه‌ها هستیم. این تصویر هنری تاریک به نوعی حس و حال صنعتی گونه برخی نقاط حاضر در بازی را به ما القا می‌کند. 

این تصویر هنری به شدت زیباست با این حال نباید انتظار داشته باشید که شاهد همین صحنه در بازی باشید. هدف طراحان از این تصاویر به نوعی ارائه یک دید کلی نسبت به محیط‌ها و مناطق بازی است.

State Of Decay 2

استودیو آندد لبز در توضیحات این تصویر آورده است:

این تصویر به شکل ابتدایی جستجو در مناطق صنعتی بازی State of Decay 2 را نشان می‌دهد. هدف ما در راه ساخت این اثر همچنان حفظ مناطق روستایی است اما این بار سعی ما کمی افزودن حس و حال صنعتی به آن بوده است. در حالی که نباید انتظار دیدن همین صحنه را در بازی داشته باشید با این حال شما شاهد المان‌هایی از جمله کارخانه‌ها و خطوط راه آهن خواهید بود. 

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، شما می‌توانید نگاهی به تصاویر هنری هفته‌های گذشته با موضوعاتی همچون نمایش حس و حال صحنه‌ها، نمایش چرخه روز و شب و نمایش پایگاه‌ها بیاندازید.

بازی State of Decay 2 در جریان مراسم E3 2016 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد و قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ عرضه شود. این بازی قرار است به صورت همکاری چند نفره (Co-op) قابل بازی باشد و سازندگان از حضور چهار کاربر در این حالت خبر دادند. از طرفی استودیو آندد لبز اعلام کرد که بازی جهانی به مراتب گسترده‌تر نسبت به قسمت اول دارد. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده