نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

تصویر جدیدی از فیلم Justice League منتشر شد

زک اسنایدر تصویر جدیدی از مراحل پس از تولید فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر کرد.

نوامبر سال ۲۰۱۷ فیلم Justice League به روی پرده خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ زک اسنایدر، کارگردان این فیلم، تصویر جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است. در این تصویر بتمن را مشاهده می‌کنیم که در حال فرود آمدن و جنگیدن با دشمنان است. در توضیحاتی که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، اسنایدر کلمه CO3 را در توصیف این تصویر به کار برده که احتمالا اشاره‌ای به استودیو کمپانی 3 (Company 3) کرده است که مراحل پس از تولید فیلم Justice League در آن در حال انجام است. اسنایدر همچنین نوشت که استفان در این مکان حضور دارد که احتمالا اشاره‌ای به استفان سونیفلد کرده که پیش از این بر روی فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) کار کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Justice League Image

فیلمبرداری فیلم Justice League در ماه مهر امسال به پایان رسید و نخستین تریلر این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شد. با این حال، تاکنون تریلر جدیدی از فیلم Justice League منتشر نشده است. علاوه بر این، اسنایدر تایید کرده است که سوپرمن نقش مهمی در این فیلم خواهد داشت. اخیرا اسنایدر و جیسون موموآ تصاویر جدیدی از شخصیت آکوامن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League منتشر کرده‌اند.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده