نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بتای محدود Injustice 2 این هفته به پایان می رسد

استودیو ندررلم اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ فوریه (سوم اسفند)، بتای محدود بازی Injustice 2 به پایان می‌رسد. 

مدتی است که نسخه آزمایشی بازی Injustice 2 در جریان است و حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم، سازنده بازی، اعلام کرد که این بتای محدود، به زودی و در تاریخ ۲۱ فوریه (سوم اسفند) به پایان می‌رسد. برادران وارنر نیز که وظیفه انتشار بازی را بر عهده دارد، با انتشار بیانیه‌ای ضمن تشکر از تمام کسانی که در این مدت بازی را تجربه کرده بودند، افزود که آنها در این مدت اطلاعات بسیار زیادی را به دست آورده‌اند:

از تمام کسانی که در بتای محدود بازی Injustice 2 مشارکت داشته‌اند، تشکر می‌کنیم. ما در این مدت داده‌های بسیار زیادی را جمع‌آوری کردیم که می‌تواند به ما کمک کند که در هنگام راه‌اندازی حالت‌های آنلاین بازی، کمترین مشکل را داشته باشیم. الان زمان آن فرا رسیده است که تغییراتی را که در نظر داریم،‌ اعمال بکنیم. این مسئله به این معنی خواهد بود که متاسفانه باید بتای بازی را در تاریخ سه‌شنبه، سوم اسفند، از دسترس خارج بکنیم.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Injustice 2، جدیدترین شخصیت این بازی، در تاریخ ۲۳ فوریه (پنجم اسفند) معرفی می‌شود. تا به حال شخصیت‌های زیادی برای این بازی معرفی شده که از آنها می‌توان به بتمن، بلو بیتل، فلش، هارلی کویین، سوپرمن، سوپرگرل، واندر وومن، ددشات، گوریلا گرود، آکوامن، رابین، چیتا، پویزن آیوی و کت‌ وومن اشاره کرد.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. چند روز پیش نیز نسخه موبایل این بازی نیز معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده