// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

ویدیوی جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت اسلحه و مهارت ها

بایوور با عمل به وعده‌ی خود ویدیوی جدیدی از بازی نقش‌آفرینی Mass Effect: Andromeda را با محوریت سلاح‌ها، مبارزات و مهارت‌ها منتشر کرد.

امروز طبق زمان‌بندی اعلام شده، کمپانی بایوور (BioWare) تریلر‌ جدیدی را از بازی نقش‌‌آفرینی Mass Effect: Andromeda منتشر کرد. در این ویدیو تصاویری از سلاح‌ها و توانایی‌ها را با توضیح کامل می‌بینیم.

بایوور در توضیح ویژگی‌های حرکتی اندرومدا (Andromeda)، از ارائه‌ی یک «آزادی شگفت انگیز در حرکت» شامل جت‌پک سخن گفته است که به بازیکنان امکان پرش‌های بلند و دسترسی به نقاط مرتفع را برای داشتن موقعیتی بهتر نسبت به دشمنان می‌دهد. در ویدیوی جدید همچنین به سیستم کاورگیری «یک پارچه‌ی» اندرومدا اشاره شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد اساسا هرچیزی را به عنوان کاور استفاده کنند. طبق گفته‌ی بایوور هدف ارائه‌ی ابزار و آزادی لازم به بازیکنان برای استفاده به روش دلخواه در ماموریت‌ها است.

| |

همچنین در این ویدیو می‌توانید چهار نوع از اسلحه شامل کلت، شاتگان، اسنایپر و تفنگ تهاجمی یا همان Assault Rifles را در اندرومدا تماشا کنید. در این بازی هیچ محدودیت سلاحی برای کلاسی خاص اعمال نشده است در نتیجه همه موارد برای تمام بازیکنان در دسترس قرار دارد. افزون‌بر این، مهارت‌ها و توانایی‌ها نیز در اندرومدا بین کلاس‌ها محدود نشده است. در این بازی سه دسته از مهارت‌ها (Skills) شامل Combat ،Tech و Biotics قرار دارد که تمام آنها در طول بازی قابلیت ارتقاء را خواهند داشت.

این اولین سری از ویدیو‌های آینده برای این بازی نقش‌آفرینی است که عناصر مختلف بازی را به نمایش می‌گذارد. برای ویدیو‌های بیشتر از بازی Mass Effect: Andromeda، به دنبال کردن اخبار بازی زومجی ادامه دهید. 

در دیگر اخبار بازی Andromeda، اخیرا بایوور تاکید کرده است که این بازی در ساختار خود یک بازی جهان باز نیست هرچند بیشتر می‌توان آن را یک بازی «بر پایه‌ی اکتشاف» دانست. این کمپانی همچنین با اشاره به ماموریت‌های جانبی از مفهومی بودن آنها و الهام از مجموعه‌ی The Witcher سخن گفته بود.

اندرومدا در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ (یک فروردین ۱۳۹۶)‌ برای رایانه‌ های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی Mass Effect Andromeda

بازی Mass Effect Andromeda

بازی Mass Effect Andromeda


منبع Gamespot Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده