// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

مقایسه نرخ فریم Sniper Elite 4 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

دیجیتال فاندری اخیرا نگاهی به عملکرد بازی Sniper Elite 4 در زمینه فریم‌ ریت بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 داشته است.

بازی Sniper Elite 4 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. حال دیجیتال فاندری نگاهی به عملکرد این بازی بر روی دو پلتفرم نسل هشتمی در کنار کنسول پلی‌استیشن 4 پرو انداخته است. نکته‌ای که به وضوح قابل مشاهده است عملکرد متفاوت بازی بر روی کنسول‌ها است برای مثال Sniper Elite 4 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو محدودیتی در زمینه فریم ریت نداشته و به طور میانگین خروجی ۴۵ الی ۵۵ فریم را می‌دهد و گاهی این مورد به ۶۰ نیز می‌رسد.

کنسول پلی‌استیشن 4 نیز در این اثر معمولا به طور میانگین خروجی ۳۰ الی ۴۰ فریم را می‌دهد اما در کنسول ایکس‌باکس وان ماجرا کاملا متفاوت است. فریم ریت بازی Sniper Elite 4 بر روی این پلتفرم بالاتر از ۳۰ نمی‌رود و از طرفی گاهی به صورت مکرر در برخی صحنه‌های خاص شاهد کاهش فریم ریت این اثر بر روی ایکس‌باکس وان هستیم. 

بازی بر روی تمامی کنسول‌ها با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود و دیجیتال فاندری این نکته را نیز اضافه کرده که این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا می‌شود حتی زمانی که به یک تلویزیون 4K متصل باشد. با این حال بازی بر روی سه کنسول بسیار شبیه به یکدیگر اجرا می‌شود و تفاوت‌هایشان بسیار جزئی است.

استودیو ربلیون دولوپمنت (Rebellion Developments) در اوایل ماه فوریه خبر از پشتیبانی بازی Sniper Elite 4 از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را داد و اعلام کرده که این نسخه از بازی شامل فریم ریت بهتر، نورپردازی بهبود یافته و بارگذاری سریعتر است.

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده