نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

تریلرهای جدید Horizon Zero Dawn مناظر و موجودات بازی را به تصویر می‌کشند

دو تریلر از Horizon Zero Dawn منتشر شده که یکی روی چشم‌اندازهای زیبای بازی تمرکز دارد و دیگری به موجودات مکانیکی آن می‌پردازد.

با نزدیک شدن زمان انتشار بازی Horizon Zero Dawn، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی دو تریلر دیگر را برای آن منتشر کرده است. ویدیوهای جدید نگاهی گذرا و پراکنده به روند بازی می‌اندازند و در همین حین، چشم‌اندازهای باشکوه Horizon Zero Dawn را به تصویر می‌کشند و گریزی به تعدادی از موجودات رباتیک دنیای آن می‌زنند؛ موجوداتی که الوی (Aloy)، شخصیت اصلی بازی، باید با بعضی از آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

در تریلر اول، که Explore the Wild نام دارد، مناظر Horizon Zero Dawn را ملاحظه می‌کنید و الوی را در حال اکتشاف، سوارکاری در بیابان، صخره‌نوردی و ماجراجویی بر فراز کوهستان خواهید دید.

| |

ویدیوی دوم، یعنی Overwhelming Odds، گونه‌های مختلف موجودات ریز و درشت بازی را به نمایش می‌گذارد؛ گونه‌هایی که به‌تنهایی یا در قالب گله، سرزمین‌ها را زیر پا می‌گذارند و بعضا با هم درگیر می‌شوند. در این میان، الوی یا از چشم این موجودات پنهان می‌شود یا با آن‌ها می‌جنگد یا آنکه شکارشان می‌کند.

| |

بازی Horizon Zero Dawn از ۱۰ اسفندماه به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. بازی نخست در آمریکای شمالی به فروش می‌رسد و سپس به دست کاربران اروپایی خواهد رسید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده