// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

بازی های اسفند ۱۳۹۶برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در این مقاله ۱۵ بازی رایگان اندروید را برای ماه اسفند با شما به اشتراک می‌گذاریم.

با فرا رسیدن ماه اسفند و در ادامه‌ی برنامه‌ی جدید زومجی برای معرفی ۱۵ عدد از بهترین بازی‌های رایگان اندروید به صورت ماهیانه، این‌بار به سراغ لیست جدیدی از بازی‌های اندروید رفته‌ایم که در کنار رایگان بودن، سرگرم‌کننده نیز هستند. برخلاف لیست بهترین بازی‌های رایگان اندروید در ماه بهمن‌ماه، در لیست معرفی بهترین‌ بازی‌های رایگان اندروید در ماه اسفند، شاهد حضور چند بازی با طراحی پیکسلی و شبیه به بازی‌های قدیمی یا Retro هستیم. علاوه‌بر این، در طول هفته‌های گذشته FT Games بازی استراتژی جدیدی را از سری پدر خوانده با نام The Godfather منتشر کرده است. اگر به اجرای بازی‌های آنلاین در موبایل خودتان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم برای ماه اسفند بازی WarFriends را در لیست‌تان قرار دهید. در ادامه می‌توانید بهترین بازی‌‌های رایگان اندروید پیشنهادی را برای ماه اسفند از پایین مشاهده و از طریق لینک‌ها دانلود کنید:

بازی AngelDust

Angeldust

اگر از مجموعه‌ی ماینکرفت (Minecraft) خوشتان آمده است،‌ شاید بد نباشد بازی Angeldust را نیز امتحان کنید. در این بازی سندباکس و اکشن باید با ساخت خانه سعی کنید تا در کنار ارتباط با سایر بازیکنان حاضر در بازی، جهانی عظیم را با ده‌ها گونه از موجودات کشف کنید. اگر بخواهیم از ظاهر خنده‌دار و کاغذی قهرمان‌ها بگذریم از همان اول انواع و اقسام آیتم‌ها برای ساخت و تزیین خانه توجه‌تان را جلب خواهد کرد. بازی کاملا به صورت آنلاین اجرا شده و برای ورود به بازی باید حساب کاربری مخصوصی را از طریق سایت توسعه‌دهندگان ایجاد کنید. هرچند بدون شک این بازی در حد و اندازه‌ی ماینکرفت نیست اما، هنوز هم می‌تواند با ویژگی‌های بسیاری که دارد شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Angeldust

Beat Racer

Beat Racer تجربه‌ی رانندگی با یک راننده‌ی تنها در جهانی سورئال را روایت می‌کند، جایی که جلوه‌های بصری پرزرق و برق چشمان‌تان را نوازش کرده و البته به شما فرصت سنجیدن سرعت عکس‌العمل‌تان را می‌دهد. Beat Racer از نظر ظاهر مراحل و جلوه‌های بصری به واقع ساخته‌ای زیبا محسوب می‌شود. در این بازی باید در کنار پرش از روی موانع مختلف، از دست دشمنان خشن پشت سر خود نیز فرار کنید. حضور انواع و اقسام خودروهایی پیشرفته برای خرید در کنار امکان ارتقاء خودرو برای مقابله‌ی راحت‌تر با دشمنان بخشی از ویژگی های Beat Racer را تشکیل می‌دهد. بازیکنان در طول هر مرحله که کمی‌ هم طولانی به نظر می‌رسد باید با جمع‌آوری بیت‌ها‌، انرژی لازم برای از بین بردن دشمنان پشت سر خود را بدست بیاورند. مسیر حرکت در سه‌لاین است که باید با سرعت میان هر خط تغییر مسیر دهید.

دانلود بازی Beat Racer

بازی Brave Train

Brave Train

بازی‌هایی با ظاهر کودکانه و روایتی ساده از یک لوکوموتیو در حال حرکت، گاهی اوقات حتی برای بزرگسالان هم می‌تواند فرصت مناسبی برای یک آرامش کوتاه مدت باشد. بازی Brave Train هرچند ظاهری کودکانه و به قولی فانتزی دارد، اما مطمئن هستم که از تجربه‌ی آن لذت خواهید بود. در این بازی باید با لوکوموتیو به جمع‌آوری واگن‌های همرنگ بپردازید. با جمع‌آوری سه واگن هم‌رنگ امتیاز و سکه‌ی لازم را برای خرید لوکوموتیوهای قدرتمندتر و البته زیباتر را بدست می‌آورید. البته آیتم‌های مختلفی در اشکال گوناگون مانند تغییر رنگ واگن‌ها یا حذف واگن‌هایی با یک رنگ خاص در بازی حضور دارند که با گرفتن آنها می‌توانید راحت‌تر واگن‌های همرنگ را برای دریافت سکه جمع‌آوری کنید. شما همچنین در این بازی اندروید با گرفتن کلید و باتری امکان عبور به منطقه‌ی جدید را بدست می‌آورید که برای آزادسازی مراحل بیشتر، کاربرد دارد.

دانلود بازی Brave Train

بازی Castle Creeps td

Castle Creeps TD

Castle Creeps TD بازی جدید سازنده‌ی بازی دفاع از قلعه‌ی Alien Creeps است

دیگر بازی‌های دفاع از برج یا دفاع از قلعه (Tower Defence) به یکی از سبک‌های محبوب دستگاه های موبایل تبدیل شده‌اند. برخلاف ماه گذشته در برای ماه اسفند قصد معرفی یک بازی دفاع از قلعه با نام Castle Creeps TD را داریم؛ در این بازی باید با قهرمان‌هایی شجاع به جنگ گوبلین‌های مهاجم بروید. ساخته‌ی‌جدید Outplay Entertainment، سازنده‌ی بازی Alien Creeps TD تمام ویژگی‌های لازم برای یک بازی تاور دیفنس را در خود جای می‌دهد. با افزایش مراحل و دریافت جوایز هر مرحله فرصت بازکردن صندوق‌‌هایی جادویی با انواع جوایز و همچنین ارتقاء سازه‌های دفاعی را برای مقابله با گوبلین‌ها و دشمنان قدرتمند بدست‌ می‌آورید. هریک از قهرمان‌ها نیز قابلیت ارتقاء دارند. بازی در مجموع شامل ۱۶ بخش می‌شود که هر بخش دارای چندین مرحله‌ی متنوع و چالشی است. البته خرید‌های درون‌برنامه‌ای تاثیر بسزایی در پیروزی دارند اما باز هم استراتژی حرف اول را در نبرد‌ها می‌زند.

دانلود بازی Castle Creeps TD

بازی CubWay

Cubway

دیگر دیدن بازی‌‌های ساده اما زیبا در دنیای بازی‌های موبایل به امری عادی تبدیل شده‌ است. Cubway روایتی متفاوت از داستانی مستقل است، جایی که با رساندن یک مکعب به نقطه‌ی پایانی می‌توانید با شنیدن داستان به مراحل بعد عبور کنید. ظاهر بازی Cubway بسیار ساده اما به شکل شگفت‌انگیزی متفاوت است. با حرکت مکعب، نورپردازی متفاوت بازی به سرعت به چشم آمده و توجه‌تان را جلب می‌کند. هدف ساده است، اما برای رسیدن به این هدف باید با دقت با لمس صفحه‌ی نمایش بدون برخورد با موانع به نقطه‌ی پایانی برسید. بازی در مجموع ۵۵ مرحله و سه پایان متفاوت را شامل می‌شود، وجود جلوه‌های بصری زیبا از بارش باران گرفته تا تغییرات روز و شب در کنار موسیقی آرامش بخش، Cubway را به یک بازی جمع‌ و جور اما زیبا تبدیل کردده است.

دانلود بازی Cubway

بازی Evil Factory

Evil Factory

اولین بازی پیکسلی که در ابتدای مقاله از آنها نام بردم، بازی Evil Factory است. هشت سال از زمان تشکیل اتحاد بزرگ بین‌المللی برای جلوگیری از افتادن جهان به دست گروه کراکن می‌گذرد و این اتحاد نگران است تا کراکن باری دیگر با نقشه‌های شیطانی نقشه‌های شوم خود را پیش بگیرد. اکنون شما در نقش لئو وظیفه دارید تا با حضور در آزمایشگاه سرزمین جنوبی کراکن، در کنار بررسی شواهد پشت نقشه‌ی شوم این گروه، مانع اجرایی شدن نقشه‌ی آنها شوید. سلاح‌های پرشمار بازی در کنار ویژگی‌های گیم‌پلی در جهانی پیکسلی، این بازی آرکید را پر محتوا کرده است. بازی Evil Factory در کنار دشمنان متفاوت، دارای باس‌های قدرتمندی نیز هست که باید با استراتژی به سراغ آنها بروید. علاوه بر این، با جمع‌آوری کارتریج‌ها می‌توانید وارد اتاق آرکید برای روبرو شدن با چالش‌های جدید شوید.

دانلود بازی Evil Factory

بازی Gentleman Ninja

Gentleman Ninja

یکی از سخت‌ترین بازی‌های اندروید معرفی شده در این لیست، بازی Gentleman Ninja ساخته‌ی اسکات موکس (Scott Moakes) است. در این بازی باید با یک نینجا دشمنان را با توجه به رنگ‌هایشان از بین ببرید. در دستان نینجا دو شمشیر به رنگ‌های قرمز و آبی قرار دارد که با توجه به رنگ دشمنان باید با سرعت یکی از رنگ‌های قرمز یا آبی را بفشارید. نکته‌ی مهم بی‌پایان بودن مراحل و تخریب زمین با سرعت سرسام‌آور است. سرعت بالای بازی و زاویه‌ی متفاوت دوربین روند این بازی را سخت می‌کند. شما همچنین می‌توانید ظاهر نینجا را با خریداری اسکین‌های بیشتر تغییر دهید. البته توجه داشته باشید که دروازه‌هایی نیز در طول مرحله تعبیه شده است که باید با سرعت آنها را باز کنید.

دانلود بازی Gentleman Ninja

بازی Highway Traffic Racer planet

Highway Traffic Racer Planet

ترافیک شهری نه تنها در دنیای واقعی به چالشی جدی برای رسیدن به محل کار یا منزل تبدیل شده، در بازی‌های موبایل نیز گاه و بی‌گاه در مقابلمان ظاهر می‌شود. بازی Highway Traffic Racer Planet در معنای کلمه یک ترافیک «واقعی» را برای شما تدارک دیده است. بازی در سه حالت مختلف دنبال می‌شود و باید سعی کنید تا بدون برخورد با موانع شهری، خودرو‌ها یا حتی قطار‌های در حال حرکت، مسافت بیشتری را طی کنید. اگر به خوردوهای گوناگون علاقه دارید، در مجموع ۱۳ خودرو در این بازی حضور دارد که باید با جمع‌آوری قطعات، آنها را آزاد کنید. محیط‌های بازی نیز تنوع زیادی دارند، در حالی که ابتدا بازی را در یک شهر آغاز می‌کنید، در ادامه می‌توانید به روستا سری زده یا به رانندگی در کویر بپردازید. عبور نزدیک از کنار سایر خودروها، جمع‌آوری نقشه یا رسیدن به بالاترین سرعت، از جمله ویژگی‌های بازی اندروید Highway Traffic Racer Planet هستند.

دانلود بازی Highway Traffic Racer Planet

بازی Pixel Craft Space Shooter

Pixel Craft - Space Shooter

در مقاله‌ی پیشین به معرفی بازی Air Attack 2، بازی مشابه با بازی Sky Force پرداختیم. یک بازی ویدیویی با کیفیت به همراه گرافیک و جلوه‌های بصری بسیار. در این مقاله اما به دوران آتاری برگشته و با بازی Pixel Craft - Space Shooter به نبرد با دشمنانی پیکسلی می‌رویم. در این بازی shoot ‘em up باید با از بین بردن یک به یک دشمنان در نهایت به نبرد با باس‌های قدرتمند بروید. البته در این مسیر تنها نبوده و با گرفتن پاورآپ‌ها  قدرتمند می‌توانید دشمنان را با انواع و اقسام سلاح‌های قدرتمند تار و مار کنید. مانند بسیاری از بازی‌های مشابه، در Pixel Craft - Space Shooter نیز امکان خریداری سفینه‌های فضایی مختلفی تعبیه شده است که با خریداری آنها توان بیشتری را در مقابل حملات دشمنان بدست می‌آورید. با جمع‌آوری یا خریداری سکه‌های بیشتر می‌توانید سفینه‌ی خود را برای سپر و سلاح‌های قو‌ی‌تر ارتقاء دهید.

دانلود بازی Pixel Craft - Space Shooter

بازی Save Dash

Save Dash

Save Dash یک بازی هاردکور با خشونت بالا است

اصلا گول ظاهر غلط‌ انداز Save Dash را نخورید. هرچند در ابتدا انتظار یک بازی کوچک آرام را داشتم، اما با ورود به اولین مرحله تنها شاهد تکه پاره شدن موجودی کوچک و خندان بودم. در بازی Save Dash باید سعی کنید با پریدن از روی موانع، ستاره‌ها را جمع‌‌آوری کرده و به نقطه‌ی پایانی برسید؛‌ در این مسیر اما با کوچکترین اشتباهی شاهد تکه تکه شدن قهرمان داستان خواهید بود. بازی در مجموع سه درجه‌ی سختی معمولی، سخت و دیوانه‌کننده را شامل می‌شود که به اعتقاد من همان اولین درجه‌ی سختی به خوبی معنای دیوانگی را برای‌تان زمزمه خواهد کرد. اگر علاقمند به بازی‌های هاردکور هستید و دوست دارید تا عکس‌العمل خودتان را به چالش بکشید، حتما بازی اندروید Save Dash را دانلود کنید.

دانلود بازی Save Dash

بازی Sky Dancer

Sky Dancer

Sky Dancer یک بازی چالشی دیگر در این لیست است. در این بازی باید بعد از گذراندن آموزشی کوتاه از روی سکوهای بلند پریده و سعی کنید تا سکه‌‌ها را جمع‌آوری کنید. هر مرحله شامل سه ماموریت می‌شود که باید آنها را برای دریافت ماموریت‌های جدید تمام کنید. طی کردن مسافتی خاص، جمع‌آوری تعداد مشخصی سکه یا پرش صحیح از روی سکو، بخشی از اهداف بازی هستند. آسمانی بی‌پایان با پلتفرم‌های معلق انتظارتان را می‌کشند تا با به چالش کشیدن خودتان سعی کنید از پلتفرمی به پلتفرم دیگر بپرید. شما همچنین می‌توانید قهرمان‌های جدید را خریداری کنید. بازی Sky Dancer برای عاشقان بازی‌های بی‌پایان با ظاهر گرافیکی زیبا گزینه‌ی مناسبی است.

دانلود بازی Sky Dancer

بازی Soul Knight

Soul Knight

اگر به‌دنبال یک نقش‌آفرینی پیکسلی و مینمال هستید، نسخه‌ی بتای بازی Soul Knight مناسب‌تان خواهد بود. درست است که این بازی هنوز به صورت کامل منتشر نشده اما گیم‌پلی ساخته‌ی «چیلی روم» آنقدری زیبا است که ارزش قرارگیری در این لیست را داشته باشد. در این بازی وارد سیاه‌چاله‌های گوناگونی می‌شوید تا با از بین بردن دشمنان آیتم‌های جدید و قدرتمندی را برای مقابله با دشمنان جدید بدست بیاورید تا در نهایت با رسیدن به نقطه‌ی پایانی سنگ جادویی‌ای را که بیگانگان سرقت کرده‌اند،‌ برای نجات جهان به جایگاه واقعی‌اش برگردانید. در کنار دشمان پیکسلی کوچک،‌ بازی شامل باس‌های غول‌آسا نیز می‌شود که برای کشتن آنها باید سلاح‌هایی با سطح جادوی بالا را استفاده کنید. بازی شامل بیش از ۱۲۰ سلاح، ان‌پی‌سی‌های مختلف و قهرمان‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد می‌شود.

دانلود بازی Soul Knight

بازی Tankout

TANKOUT

نمی‌دانم بازی Battle City‌ را به خاطر دارید یا خیر، در این بازی کلاسیک باید یک تانک پیکسلی را کنترل می‌کردید تا برای رسیدن به نقطه‌ی پایانی تانک‌های دشمن را یک به یک از بین ببرید، شاید اکنون تجربه‌ی این بازی کلاسیک عجیب به نظر برسد، اما Battle City در زمان خود محصولی جذاب محسوب می‌شد. اکنون استودیوی Hassey Enterprises نبرد تانک‌ها را با همان حال و هوای پیکسلی اما با ویژگی‌های بسیار منتشر کرده است. در این بازی می‌توانید در کنار نبرد در مراحلی شلوغ، با جمع‌آوری سکه مراحل را به شکل دلخواه ویرایش کنید. واقعیت بازی TANKOUT بدون آموزش خاصی شما را به میان بلبشوی دشمنان می‌برد. در نتیجه اگر از این بازی لذت نبردید شاید بد نباشد به گذشته بازگشته و بازی اندروید Battle City، محصول سال ۱۹۹۰ را باری دیگر برروی گوشی اندروید خود دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی TANKOUT

بازی The Godfather Family Dynasty

The Godfather: Family Dynasty

با خاندان کورلئونه همراه شوید تا در شهر نیویورک باری دیگر قدرت را به این خانواده‌ی قدرتمند بازگردانده و بدخواهان را یک به یک از سر راه بردارید. به‌دنبال احضار شما به خانه‌ی دون ویتو کورلئونه او از شما می‌خواهد تا به نبرد با دشمنان بروید. هرچند در نبردهای بازی که مشابه با بازی‌های کارتی اجرا می‌شود، نقش مستقیمی ندارید، اما می‌توانید با انتخاب افراد قدرتمند، دشمنان را به راحتی از میان بردارید. البته برای یک خاندان قدرتمند در کنار مبارزه باید از هوش و پول نیز استفاده کرد، با انجام ماموریت‌ها مقدار مشخصی پول را دریافت می‌کنید که برای ارتقاء ساختمان‌ها و اماکن کورلئونه کاربرد دارد. علاوه بر این، می‌توانید نیروهای جدید را استخدام و آنها را در باشگاه آموزش دهید. در مسیر بزرگ شدن خاندان، دشمنان و سایر گروه‌های مافیا نیز قصد مقابله با شما را خواهند داشت که باید حواستان به نقشه‌های آنها حتی به عنوان یک دوست باشد. با انجام وظایف خود در نهایت می‌توانید به یک افسانه در خاندان کورلئونه تبدیل شوید. اگر از فیلم پدرخوانده خوشتان آمده، بازی پدرخوانده نسخه‌ی موبایل را نیز امتحان کنید.

دانلود بازی The Godfather: Family Dynasty

بازی Warfriends

WarFriends

بازی WarFriends فرصت مناسبی است تا دوستان خودتان را در اقصی نقاط جهان به چالش دعوت کنید. محیط سه بعدی زیبا و حالت آنلاین قدرتمند به راحتی به علاقمندان به بازی‌های آنلاین امکان اتصال به سرورهای بازی و لذت از یک نبرد دوستانه را می‌دهد. در صورت علاقه می‌توانید با استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای یا پول‌های بدست آمده از نبردها، قابلیت‌های نیروها و خودتان را ارتقاء دهید که به ویژه برای هرچه سریعتر کشتن دشمنان کاربرد دارد. نبردها به صورت یک به یک انجام می‌شود و هر بازیکن در کنار سلاح‌های اصلی، قادر به ارسال نیروهای هوش مصنوعی با استفاده از کارت‌ها است. علاوه بر نیروهای پر شمار که با ارتقاء سطح آزاد می‌شوند، نقشه‌های متنوعی نیز برای نبرد در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی WarFriends


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده