نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

سازنده بازی DayZ به زودی بازی جدیدی معرفی خواهد کرد

بازی جدید سازنده‌ی بازی DayZ، احتمالاً در ماه مارس یا زودتر از آن معرفی خواهد شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دین هال، کسی که بازی DayZ را ساخته بود، قصد معرفی بازی جدیدی دارد. با توجه به مصاحبه‌ی جدید او با سایت یوروگیمر، هال این بازی معرفی نشده را در لندن و در همایش EGX Rezzed معرفی خواهد کرد و شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند بخشی از بازی را کمی تجربه کنند. همچنین، هال میزبان یک پنل در این همایش است که در آن پیرامون پروژه جدید خود و استودیوی راکت‌ورکز (RocketWerz)، واقع در نیوزلند، بحث می‌کند. 

استودیوی راکت‌ورکز، یک استودیوی معمولی نیست و ساختار متفاوتی نسبت به باقی کمپانی‌ها دارد. هال به‌تازگی در مصاحبه با RadioNZ کمی درباره‌ی این موضوع صحبت کرده بود و افزود که تمام چهل کارمند این استودیو مرخصی نامحدود دارند و حقوق خودش نسبت به کارمندی که بیشترین دستمزد را می‌گیرد، تنها ده درصد بیشتر است. همین‌طور راکت‌ورکز دارای یک طرح اشتراک‌گذاری سود است و بنا به گزارش هیچ مدیریت میانی برای این کسب و کار وجود ندارد. احتمال می‌رود که دین هال در طول پنل خود پیرامون فلسفه‌ی این نوع کسب و کار خود و تفاوت‌های راکت‌ورکز توضیحاتی تازه ارایه بدهد. 

همایش EGX Rezzed از ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ تا ۱۲ فروردین ادامه دارد. استودیوی راکت‌ورکز علاوه بر پروژه‌ی معرفی نشده‌ی خود، پنج بازی دیگر در دست ساخت دارد؛ یک بازی جدید به نام Out of Ammo که مخصوص هدست واقعیت مجازی HTC Vive است و همچنین بازی مرموز و عجیب دیگری به نام Ion که قبلاً در مراسم E3 2015 معرفی شده بود. همین‌طور، دین هال روی بازی بدون اسم چندنفره‌ی دیگری نیز کار می‌کند که اطلاعات زیادی از آن نداریم و امکان دارد که پروژه‌‌ی جدیدی که در EGX Rezzed معرفی می‌شود همین بازی باشد. 

بازی DayZ طبق آخرین آمار، توانسته تا این لحظه سه میلیون واحد فروش داشته باشد. همچنین، نسخه‌ی کنسولی این بازی کماکان در دست ساخت است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده