نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تریلرهای جدید بازی Horizon Zero Dawn روی ربات‌های غول‌ پیکر تمرکز دارند

مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی دو تریلر جدید با محوریت معرفی دو موجود ماشینی در بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرد.

مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز دو تریلر جدید از بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرد. این دو تریلر ادامه مجموعه تریلرهایی با عنوان «The Machines» است که پیش از این دو موجود ماشینی Behemoth و Stormbird را معرفی کرده بود. براساس اخبار بازی جدید، این دو تریلر دو موجود ماشینی Snapmaw و Thunderjaw را در بازی Horizon Zero Dawn معرفی می‌کند.

اولین تریلر موجود ماشینی Thunderjaw را به همراه جزئیات مختلف این موجود معرفی می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Guerrilla Games، موجود Thunderjaw یکی از کشنده‌ترین موجودات ماشینی در بازی Horizon Zero Dawn است که بازیکنان با آن روبرو خواهند شد. این موجود به اسلحه‌های ترسناکی مانند توپ‌ها، پرتاب‌کننده دیسک، شلیک لیزر با دهان و حملات قدرتمند با برد بالا تجهیز شده است و Thunderjaw توانایی قطعه‌قطعه کردن شکارچیان با سرعت بالا را دارد. لازم به ذکر است، موجود Thunderjaw با دم خود می‌تواند حملات سنگین و ترسناکی را به سوی دشمنان کند و با کوبیدن دم خود برروی زمین، زمین لرزه‌ای با فاصله زیاد ایجاد می‌کند.

موجود Thunderjaw یک ماشین دوپا است که شبیه دایناسورهای تروپاد مخصوصا دایناسور تی رکس به نظر می‌رسد. این بدان معنی است که موجود Thunderjaw دارای پاهای بزرگ قدرتمند، بدنی بلند و یک دم برای ایجاد تعادل بدن این موجود است. از آنجایی که برروی نام این موجود هم مشخص است، سر Thunderjaw مجهز به دو آرواره مکانیکی است که زمانی آرواره خود را باز و غرش می‌کند موج سهمگینی در محیط ایجاد می‌شود. تعداد ۹۳ زره به بدن Thunderjaw متصل است که کار را برای از بین بردن این موجود حتی با تیرهای انفجاری سخت می‌کند. برای از بین بردن Thunderjaw، بازیکنان می‌توانند به نقاط ضعیف بدن این موجود حمله کنند، یکی از نقاط ضعیف این موجود ماهیچه‌های پشت پاهای آن است.

نگاه کلی به موجود ماشینی Thunderjaw:

نوع: مبارز

زیستگاه: تمام مناطق زمین، مناطق باز

سطح مبارزه: ۲۷

اسلحه مبارزه:

ماشین گان

پرتاب‌کننده دیسک

دهان مجهز به لیزر

مبارزه تن به تن:

گاز گرفتن

گاز گرفتن سریع

Charge Attack

کوبیدن پا بر زمین

کوبیدن دم بر زمین

چرخاندن دم

توانایی ویژه: رادار اسکن‌کننده برای یافتن خطرهای پنهانی نزدیک خود

نقاط آسیب‌پذیر:
هسته قلب

هسته مغز

تاکتیک مبارزه با این موجود:

کندن پرتاب‌کننده دیسک و استفاده کردن بر علیه آن

شما می‌توانید تریلر معرفی این موجود ماشینی را در پایین تماشا کنید:

| |

دومین تریلر موجود ماشینی Snapmaw را با جزئیات فیزیکی این موجود معرفی می‌کند. براساس اعلام استودیو گوریلا گیمز، موجود Snapmaw یک موجود از نوع جمع‌کننده منابع است. بازیکنان می‌توانند این موجود را در مناطق گرم و نزدیک آب پیدا کنند، مناطقی که می‌توان منابع معدنی با ارزشی را از رسوب‌های داخل آب جمع‌آوری کرد. زمانی که موجود Snapmaw احساس خطر می‌کند به طرز عجیبی به سمت دشمن حرکت می‌کند و با دندان‌های تیز و بُرنده یا با چرخاندن دم خود به سمت دشمن حمله می‌کند. این موجود برای حملات با فاصله بیشتر، به یک خمپاره‌انداز یخی مجهز است که هدف خود را منجمد می‌کند. Snapmaw بسیار شبیه به یک کروکودیل بزرگ به نظر می‌رسد.

نگاه کلی به موجود ماشینی Snapmaw:

نوع: Acquisition

زیستگاه: مناطق آبی

سطح مبارزه: ۲۰

اسلحه مبارزه:

خمپاره‌انداز منجمد کننده

مبارزه تن به تن:

Jumping Jaw Bite

Snap Bite

حمله کردن با دم

توانایی ویژه: پردازش منابع

نقاط آسیب‌پذیر:

Cryo Sac

صدمه دیدن با آتش

تاکتیک مبارزه با این موجود:

منفجر کردن Cryo Sac

شما می‌توانید تریلر معرفی این موجود ماشینی را در پایین تماشا کنید:

| |

بازی Horizon Zero Dawn در روز ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده