// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

۸۰ پوکمون جدید به بازی Pokemon Go می آید

بعد از ماه‌ها انتظار نیانتیک لبز با انتشار یک تریلر از اضافه شدن ۸۰ پوکمون جدید به بازی Pokemon Go خبر داد.

ماه‌ها می‌شود که بازیکنان بازی اندروید و آیفون Pokemon Go درخواست اضافه‌ شدن پوکمون‌های جدید را دارند. اکنون نیانتیک لبز (Niantic Labs)، توسعه‌دهنده‌ی بازی پوکمون گو اعلام کرده است که در نهایت هفته‌ی جاری با انتشار یک بروزرسانی جهان پوکمون‌ گو را با ده‌ها پوکمون جدید گسترش می‌دهد. پوکمون‌های جدید از منطقه‌ی Johto در دنیای این مجموعه خواهند بود.

با اضافه شدن پوکمون‌ها می‌توانید مانند گذشته گوشی خود را برداشته و برای گرفتن این موجودات شیرین به کوچه و خیابان بروید. البته چهره‌های جدید تنها تغییرات پوکمون گو نبوده و با انتشار بروزرسانی جدید شاهد مکانیک‌های جدید از جمله توت‌های جدید، آیتم‌های تکامل و پوشش‌های گسترده‌تر برای مربیان خواهیم بود. نیانتیک لبز در این رابطه گفت:

مربیان زمانی که در حال گرفتن پوکمون هستند می‌توانند از دو توت جدید استفاده کنند. با استفاده از Nanab Berry، سرعت حرکت پوکمون کاهش می‌یابد و با استفاده از توت Pinap، در صورت موفقیت در گرفتن پوکمون در حرکت بعد، دو برابر Candy را دریافت می‌کنید. مربیان نیز می‌توانند آواتار خود را با مجموعه‌ای از کلاه‌، شلوار، تی شرت و سایر آیتم‌های جدید شخصی‌سازی کنند. آیتم‌های بیشتر نیز از طریق فروشگاه درون بازی Pokémon GO در دسترس خواهد بود.

80 new Pokemon پوکمون گو

شما می‌توانید لیست کامل پوکمون‌های Johto را در سایت Bulbagarden مشاهده کنید، هرچند به نظر نمی‌رسد که با انتشار این بروزرسانی پوکمون‌های لجندری Gold/Silver در دسترس قرار بگیرند. در کنار اضافه شدن استارترهای جدیدی نظیر Chikorita ،Cyndaquil و Totodile، شما همچنین می‌توانید در نهایت پوکمون‌‌هایی مانند Zubat را به نسل دوم ارتقاء دهید. با این حساب، Zubat  به Crobat، پوکمون Slowpoke به Slowking، پوکمون Onix به Steelix، پوکمون Chansey به Blissey، پوکمون Seadra به Kingdra، پوکمون Scyther به Scizor، پوکمون Eevee به Espeon و در نهایت Porygon را به Porygon 2 تکامل پیدا می‌کنند.

 باید دید این بروزرسانی می‌تواند باری دیگر علاقمندان را به این بازی برگرداند یا تاخیر در انتشار این آپدیت دیگر امکان این بازگشت را غیر ممکن کرده است. البته مدتی قبل در اخبار بازی خواندیم که درآمد حاصل از Pokemon Go به یک میلیارد دلار رسیده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی موبایل را تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده