نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Black Panther منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) منتشر کرد.

به تازگی نسخه دیجیتالی فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) در سراسر جهان منتشر شده است و بزودی نسخه بلوری این فیلم نیز منتشر خواهد شد. در نسخه بلوری فیلم Doctor Strange، پیش نمایشی از فیلم‌های فاز سوم دنیای سینمایی مارول قرار داده شده است. تاکنون تصاویر مفهومی و پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم‌هایی چون نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) و انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Black Panther منتشر شده است.

تمرکز این تصاویر بیشتر بر روی شهر واکاندا و معماری این شهر در فیلم Black Panther است. در بخش دیگری از این تصاویر، شاهد تی‌چالا/پلنگ سیاه هستیم که در مکانی مرموز حضور دارد و در تصویری دیگر، در یک تعقیب و گریز دیده می‌شود. پیش از این، مارول تصاویر مفهومی استفاده نشده از شهر واکاندا در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) را منتشر کرده بود. این در حالی است که اخیرا مارول تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده بود که سیاره هالک را به تصویر می‌کشید. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New Black Panther Concept Art

فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther تنها چند هفته است که آغاز شده است و گفته می‌شود تا ماه می ۲۰۱۷ فیلمبرداری این فیلم طول خواهد کشید. با این حال، انتظار نمی‌رود تا تابستان سال ۲۰۱۷ تصویر رسمی یا تریلری از این فیلم منتشر شود. طبق لیستی که مارول از بازیگران فیلم Black Panther منتشر کرده است، چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه بر بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول است. چندی پیش مشخص شد که فیلم Black Panther قرار است قسمتی از گذشته و زمان تحصیل تی‌چالا در آمریکا را به تصویر بکشدعلاوه بر این، مارول خلاصه داستان رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است:

فیلم Black Panther ادامه داستان تی‌چالا پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War را روایت خواهد کرد. او به خانه خود در سرزمین واکاندا که از ملت‌های آفریقایی با فناوری‌های بسیار پیشرفته بوجود آمده، اما امروزه از هم جدا شده‌اند، بازگشته است و حال تی‌چالا باید بر تخت پادشاهی واکاندا بنشیند. با این حال، زمانی که یک دشمن قدیمی دوباره ظاهر می‌شود، جایگاه و توانایی تی‌چالا به عنوان پادشاه و پلنگ سیاه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و زمانی که تی‌چالا وارد جنگ می‌شود، سرنوشت واکاندا و جهان در معرض خطر قرار می‌گیرد.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده