نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تاریخ عرضه نسخه کنسولی بازی This is the Police اعلام شد

بازی مستقل This is the Police در ماه مارس ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

بازی This is the Police یکی از بازی‌های مستقل موفق سال ۲۰۱۶ بود که برای پی‌سی عرضه شد. چندی پیش سازندگان این بازی در استودیو ویپی با همکاری THQ Nordic اعلام کردند که آن را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهند کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که این اثر، در تاریخ ۲ فروردین برای کنسول‌های مذکور هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی عرضه خواهد شد.

This is the Police در مورد یک افسر پلیس به اسم جک بوید است که از طرفی باید به وظیفه خود به عنوان یک پلیس عمل کند و از طرفی هم درگیر مسائل دیگری است. بازی از حیث داستانی بسیار غنی و پیچیده است و سبک آن را هم می‌توان تلفیقی از استراتژیک و ماجراجویی دانست. این بازی روی استیم ۱۵ دلار قیمت دارد ولی هنوز قیمت نسخه‌های کنسولی آن اعلام نشده است.

بازی This is the Police در بررسی زومجی نمره خوب ۷ را کسب کرده که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

This is the Police بازی‌ای است که تمرکز اصلی خود را روی خلق داستان گذاشته است و همین عامل باعث شده تا سازندگان در خلق یک گیم‌پلی هم‌سطح با داستان برای بازی، موفق نباشند. گیم‌پلی بازی پس از ساعاتی تکراری می‌شود و فقط با بی‌حوصلگی تمام سعی می‌کنید تا آن را انجام دهید و زودتر از ادامه داستان بازی مطلع شوید. اگر استودیو ویپی می‌توانست گیم‌پلی بهتری برای This is the Police خلق کند، قطعا با یک بازی عالی طرف می‌شدیم. ولی حتی در حالت فعلی هم تجربه این بازی و لذت بردن از داستان عالی آن، چیزی است که طرفداران بازی‌های مستقل نباید از دست بدهند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده