// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷

اسکوئر انیکس از SINoALICE بازی جدید کارگردان NieR: Automata رونمایی کرد

اسکوئر انیکس از بازی اندروید و آیفون SINoALICE، کارگردان بازی Nier: Automata رونمایی کرد.

با توجه به اخبار بازی، اسکوئر انیکس امروز از بازی اندروید و آیفون SINoALICE، تازه‌ترین ساخته‌ی یوکو تارو (Yoko Taro)، کارگردان بازی NieR: Automata در راس مقام مدیر نوآوری رونمایی کرد. این بازی قرار است در بهار امسال در کشور ژاپن به صورت رایگان (free-to-play) با خرید‌های درون برنامه‌ای عرضه شود.

اگر ژاپنی بلد هستید، پیش ثبت نام اکنون در وبسایت رسمی بازی آغاز شده است. توسعه‌ی بازی SINoALICE برعهده‌ی تیم‌توسعه‌ی Pokelabo، توسعه‌دهنده‌ی مطرح ژاپنی خواهد بود. Pokelabo،‌ ساخت بازی‌هایی نظیر Sword of Phantasia ،Devil Maker Tokyo و The Samurai Kingdom را در پرونده‌ی کاری خود دارد.

طبق اعلام اسکوئر انیکس بازی دارای شخصیت‌های اصلی مختلفی در جهانی منحصر به فرد و متراکم روایت می‌شود که نویسندگی آن بر عهده‌ی خود یوکو تارو بوده‌ است. بازی کاملا حس و حال یک ساخته یوکو تارو را دارد، در توضیحات داستان جمله‌ی «Sore wa saiaku no monogatari»  آورده شده‌ که در ترجمه «این بدترین داستان است»‌ معنی می‌دهد.

احتمال آنکه یوکو تارو یک بازی موبایل را تولید کند از سال گذشته به‌دنبال ارزیابی اسکوئر انیکس از اعضای خود محتمل به نظر می‌رسید؛ احتمالا SINoALICE نیز نتیجه‌ی همان بررسی‌ها است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده