// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بازی Vikings: Wolves of Midgard مشخص شد

کمپانی کالیپسو با انتشار تریلر و جزئیات جدید، تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی Vikings: Wolves of Midgard را مشخص کرد.

استودیو گیم فارم (Game Farm) و کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) بازی Vikings: Wolves of Midgard را تابستان گذشته با انتشار تریلری معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شد که این بازی نقش‌آفرینی اکشن در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) برای پلی‌استیشن 4،ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Vikings: Wolves of Midgard در ادامه پیتر نگبی، سرپرست تیم توسعه، در وبلاگ پلی استیشن توضیحاتی از این بازی ارایه کرد. این توضیحات شامل حالت‌های کمپین، +New Game،  به همراه حالت Trails of God و جزئیات دیگر می‌شود.

با توجه به گفته‌های نگبی بازی Vikings: Wolves of Midgard یک بازی نقش‌ آفرینی اکشن با تمرکز بر روی نبرد‌ و مبارزات است که در دوران مبارزات بزرگ Ragnarok (دوران نورس وایکینگ‌ها) اتفاق می‌افتد. جوتان، شخصیت بازی سفر خود را به آسگارد با جمع آوری نیرو‌های قبیله آتش و یخ‌ آغاز می‌کند. در طی این سفر با قبیله‌ای از وایکینگ‌ها با نام Ulfung که دسته گرگ‌ها نام دارد، مواجه می‌شوند. پس از بازگشت از شکار زمستانه، روستای خود را در حالی پیدا می‌کنید که  توسط نیرو‌های جوتون تخریب و ویران شده است. در گوشه‌ای از روستا رییس قبیله را مرده می‌بینید و در آن سو تعداد کمی از افراد قبیله را زنده پیدا می‌کنید. وظیفه شما بازسازی روستای خود و ایستادگی در مقابل نیرو‌های شیطانی است.

در ادامه نگبی افزود که از آنجایی که بتوانید با نیرو‌های شیطانی مقابله کنید و با آنها مبارزه کنید، باید نیرو‌های وایکینگ خود که کاملا قابل شخصی‌سازی است به سطح بالایی از توانایی سلاح‌ها و جادو‌ها برسانید. روش‌ها و سلاح‌های مبارزات شامل شمشیر و سپر، اِستف (نیزه بلند)، تیر‌کمان، پتک دو‌-دستی و جفت تبر می‌شود. همچنین در طول بازی می‌توانید با جمع‌آوری منابع و آیتم‌ها از طریق سیستم In-Depth داخل بازی، ابزار و آیتم‌های خود را ارتقا دهید. همچنین سلاح‌ها و تجهیزات کمیاب نیز در دنیای این بازی تعبیه شده که می‌توانید آنها را پیدا کنید. همچنین یکی دیگر از آیتم‌های مهم در جمع‌آوری و ارتقا منابع «خون» است که سطح قهرمان (Level) شما را ارتقا می دهد و اکس‌پی شما یا همان Gift را افزایش می‌دهد که بر این اساس می‌توانید توانایی و قدرت‌های ویژه‌ای را که از آنها به عنوان Gift of the Gods‌ نیز یاد می‌شود، برای قهرمان خود به ارمغان بیاورید.

Vikings: Wolves of Midgard

همچنین در ادامه نگبی به حالت و توانایی Rage این بازی اشاره‌ای کرد. این حالت که قهرمان شما را مهاجم و قدرت‌مند می‌کند به شما اجازه می‌دهد که قدرت‌ و افراد خود را ارتقا و افزایش دهید و امتیازات دیگری را نیز برای خود به ارمغان آورید. همچنین اشاره شد که Rage همانند سلاح‌ها و توانایی‌های دیگر یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی به حساب می‌آید، از آنجای که می‌توان با ارتقا ریج از توانایی ویژه‌ای برخوردار شوید به طور مثال یکی از توانایی‌های ریج می‌تواند احتمال ضربات کریتیکالی را در قهرمان شما افزایش دهد.

در آن سو سرپرست تیم توسعه در مورد سیستم محیطی و تاثیرات آن در بازی توضیحاتی را ارایه کرد که شامل سرمای یخ‌بندان و هوای مه آلود سمی می‌شود. تمامی این خطرات می‌تواند بر روی روند بازی شما تاثیر بگذارد. از آنجا که برخی از آنها می‌توانند حرکات شما را کند یا اینکه به شما آسیب برساند. معمولا در نبرد‌های مختلف باید «محیط امن» را برای مبارزات پیدا کنید تا از تاثیرات خطرناک محیطی در امان بمانی.د به عنوان مثال در محیط‌های یخ‌بندان و سرما استفاده از منابع گرمایشی می‌تواند اثرات آن را کاهش دهد.

در انتها نگبی اعلام کرد که این بازی از حالت همکاری چند نفره آنلاین (Co-op) بهره می‌برد، همچنین بازی دارای حالت New Game+ نیز خواهد بود که کاربران را به تجربه مجدد بازی تشویق می‌کند. همینطور حالت The Trials of the Gods نیز ضمیمه این بازی است که می‌توانید با پیروزی در مقابل دشمنان و باس‌های متعدد (که به صورت مرحله‌ای به محوطه‌ی بازی ملحق می‌شوند)، آیتم‌های ویژه‌ای از قبیل تجهیزات جدید برای خود به ارمغان آورید.

بازی Vikings: Wolves of Midgard آخرین مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و قرار است در تاریخ یاد شده با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در خبر دیگر نیز می‌توانید تریلر گیم‌پلی دیگری از بازی Vikings: Wolves of Midgard که پیش‌تر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید تریر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید که ویژگی‌های یاد شده را به تصویر می‌کشد.

| |

 

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده