نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 آغاز شد

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) رسما آغاز شده است.

مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) با اکران فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) در سال ۲۰۱۵، بازگشت بسیار موفقیت آمیزی داشت. این فیلم موفق شد ۱.۶۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. کالین ترورو، کارگردان و نویسنده فیلم Jurassic World، وعده داد که این فیلم، تبدیل به یک سه گانه خواهد شد. پیش از این اعلام شده است که ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم Jurassic World 2 کار می‌کنند. با این حال، ترورو کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارد و آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World 2 را بر عهده دارد.

ترورو در حال حاضر کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) را بر عهده دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World 2، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد. فیلم کتاب هنری (The Book of Henry) جدیدترین فیلمی است که ترورو کارگردانی آن را بر عهده داشته و قرار است در تابستان سال ۲۰۱۷ منتشر شود. اواسط این ماه، بایونا با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود، اعلام کرد که بزودی فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World 2 آغاز خواهد شد، حال یونیورسال رسما از آغاز فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.

فرانک مارشال، تهیه کننده مجموعه Jurassic Park/World، با انتشار تصویری از دفتر خود در لندن، اعلام کرد که فیلمبرداری دنباله فیلم Jurassic World آغاز شده است. پیش از این، بایونا اعلام کرده بود که فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، اما به نظر می‌رسد کار فیلمبرداری و تولید این فیلم کمی زودتر آغاز شده است. فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن انجام خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World 2 Officially Starts Production

کریس پرت قرار است برای بازی در نقش اوون گرادی در فیلم Jurassic World 2 بازگردد. با این حال، پرت اکنون در استودیو پاین وود آتلانتا برای فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، دیگر فیلم مهم تابستان سال ۲۰۱۸، حضور دارد. او قرار است در این فیلم نقش پیتر کوییل /استار لرد را بازی کند. بدین ترتیب، شروع فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 بدون حضور پرت آغاز شده است و او تا پایان فیلمبرداری صحنه‌های استار لرد در فیلم Infinity War نمی‌تواند به لندن سفر کند. برایس دالاس هاوارد نیز برای بازی در نقش کلیر دارنینگ در دنباله فیلم Jurassic World باز خواهند گشت.

توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 2 تایید شده است. اوایل این ماه، کمپانی یونیورسال اعلام کرد که دنیلا پیندا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. با این حال، تاکنون نقش این بازیگران در دنباله فیلم Jurassic World اعلام نشده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که بی‌دی ونگ، بازیگر نقش دکتر هنری وو، در فیلم Jurassic World 2 نیز بازگردد.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده