// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

بازی Lego Worlds تاخیر خورد

بازی سندباکس Lego World در ماه مارس برای کنسول های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

برادران وارنر اعلام کرده است که Lego Worlds، بازی سندباکس مشابه با بازی Minecraft با تاخیر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

در اطلاعیه‌ی برادران وارنر برروی وبلاگ پلی‌استیشن اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی این بازی نشده است، البته فروشگاه ایکس‌باکس این بازی را برای ۷ مارس (۱۷ اسفند) لیست کرده است. Lego Worlds اکنون از طریق خدمات استیم به صورت دسترسی زودتر (Early Access) برای پی‌سی در دسترس قرار دارد، نسخه‌ی نهایی این بازی اما قرار است تا در تاریخ ۷ مارس منتشر شود. اطلاعیه‌ی امروز تاخیر در انتشار بازی‌ را تایید می‌کند. برادران وارنر پیش از این تاریخ عرضه Lego Worlds را برای کنسول‌ها و پی‌سی ۲۱ فوریه (سوم اسفند) اعلام کرده بود.

از دیگر اخبار بازی Lego Worlds، برادران وارنر انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی را بدون اعلام تاریخ عرضه تایید کرده است. علاوه بر این، بسته الحاقی Lego Agents، شامل شخصیت‌ها، وسایل نقلیه و سلاح‌های اقتباسی از عروسک‌های فیزیکی Lego Agents ابتدا برروی پلی‌استیشن 4‌ عرضه خواهد شد. این بسته‌ی الحاقی ۹۰ روز در انحصار کنسول سونی می‌ماند.

نسخه‌ی دسترسی زودتر Lego Worlds نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۵ با کمی هیاهو برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازیکنان در این بازی سندباکس که کاملا از قطعات لگو ساخته شده می‌توانند تقریبا هر موردی را که می‌خواهند دستکاری کنند. Lego Worlds در کنار حالت تک‌نفره امکان تجربه‌ی بازی به صورت چندنفره‌ی آنلاین و co-op محلی را نیز می‌دهد.

تراولرز تیلز (Traveller's Tales)، توسعه‌دهنده‌ی مجموعه‌ی Lego وظیفه‌ی توسعه‌ی Lego Worlds را نیز برعهده دارد. در حالی که نسخه‌ی Early Access بازی ۱۵ دلار قیمت دارد، بازی در هنگام انتشار با قیمت ۳۰ دلار در دسترس خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده