نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

شخصیت اصلی Horizon Zero Dawn یکی از مهم ترین شخصیت های آینده سونی خواهد بود

به نظر می‌رسد سونی امیدواری زیادی به بازی انحصاری Horizon Zero Dawn، ساخته جدید گوریلا گیمز دارد.

بازی Horizon Zero Dawn به زودی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی که توسط استودیو گوریلا گیمز ساخته شده است، بر خلاف سری قبلی این استودیو یعنی Killzone، یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز است و به اعتقاد بسیاری Guerrilla Games، قدم در مسیر درستی برداشته است و به نظر می‌رسد سونی، نسبت به آینده این بازی بسیار خوشبین است. در جدیدترین اخبار بازی،‌ جان ادواردز، مدیر محصولات بخش انگلستان سونی، درباره این بازی به وب‌سایت MCV گفت:

هنوز به صورت رسمی هیچ چیزی اعلام نشده است اما این مجموعه، پتانسیل بسیار زیادی دارد. باید صبر کنیم و ببینیم که چه پیش می‌آید.

بازی Horizon Zero Dawn قرار است که در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند)‌ در آمریکا و اول مارس (۱۱ اسفند) در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. شخصیت اصلی بازی نیز الوی نام دار که با الهام از شخصیت ایگریت در سریال محبوب Game of Thrones خلق شده است. در سال ۲۰۱۵، رئیس استودیوهای سونی گفته بود که در ابتدا آنها مطمئن نبودند که انتخاب یک شخصیت مونث برای یک بازی بزرگ، کار درستی است یا نه. سونی حتی آزمایشات مختلفی نیز با افراد مختلف انجام داده بود.

با این حال ادواردز در ادامه مصاحبه خود با وب‌سایت MCV افزود که داشتن یک شخصیت اصلی مونث، تحت هیچ شرایطی در بازاریابی بازی تغییری ایجاد نکرده است و او انتظار دارد که الوی به یکی از شخصیت‌های محوری آینده پلی‌استیشن تبدیل شد:

گوریلا گیمز در گذشته در رابطه با این مسئله با ما صحبت کرده بود و آنها تمرکز خود را بر روی خلق یک شخصیت باورپذیر و با انگیزه در این دنیای جدید گذاشته بودند و در نهایت، این شخصیت تبدیل به یک زن شد.

الوی، یک شخصیت فعال و ماجراجو است و همیشه دوست دارد که راهی برای حل کردن چالش‌هایی که در این دنیای پسا آخرالزمانی روبه‌رویش قرار می‌گیرد، پیدا کند. تمامی این خصوصیت‌های وی باورپذیر هستند و ما فکر می‌کنیم که گیمرها نیز از بازی کردن در نقش او لذت می‌برند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده