// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Copoka امروز برای پی سی منتشر می‌شود

اینکریت اینتراکتیو از انتشار بازی جهان باز Copoka از امروز ۱۵ فوریه برای رایانه‌های شخصی خبر داده است.

 در جدیدترین اخبار بازی مستقل Copoka، اینکریت اینتراکتیو، توسعه‌دهنده‌ی بازی Copoka در نهایت امروز ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) این بازی جهان باز را برای پی‌سی منتشر می‌کند. Copoka، نخستین بار به عنوان بخشی از برنامه‌ی سرمایه‌گذاری کمپانی هامبل باندل به نام Humble Original برای مشترکین Humble Monthly منتشر شد. با این حال، طبق اعلام استودیوی سوئدی اینکریت اینتراکتیو (Inaccurate Interactive) به‌دنبال موفقیت این بازی در استیم گرین‌لایت (Steam Greenlight)، نسخه‌ی نهایی این پروژه  امروز به استیم می‌آید.

Copoka‌ داستان یک پرنده‌ی آزاد را در شهری پریشان روایت می‌کند، جایی که پرنده‌ی داستان لانه‌ای را در شهری با حکومت تمامیت‌خواه یا همان توتالیتر ساخته است. به عنوان بازیکن می‌توانید با این پرنده بر فراز شهر پرواز کرده و در کنار شنیدن داستان زندگی شهروندان، سعی کنید تا لانه‌ی خود را با جمع‌آوری تکه چوب‌ها آرام آرام تکمیل کنید. شاید قهرمان داستان تنها یک پرنده‌ ساده‌ باشد اما، او نیز باید در شهری پریشان شاهد تغییراتی در حوزه‌ی سیاست باشد. گرسنگی و نارضایتی مردم به مرور علی‌رغم تبلیغ‌های پرشمار بلندگوها به نفع فرمانده‌ای دیکتاتور، در نهایت کارد را به استخوان رسانده و زمزمه‌هایی از یک شورش بزرگ به گوش می‌رسد. البته فراموش نکنید شما تنها یک پرنده هستید و می‌توانید میان گوش دادن به حرف‌های شهروندان یا به پایان رساندن هدف خود یکی را انتخاب کنید.

اینکریت اینتراکتیو به مناسبت عرضه‌ی رسمی این بازی برروی استیم، تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Copoka را منتشر کرده است. در حال حاضر جزئیاتی از قیمت بازی اعلام نشده است:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده