// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

فیل اسپنسر به شایعات حول Call of Duty: Black Ops 2 برای ایکس باکس وان خاتمه داد

فیل اسپنسر اعلام کرد که بازی Call of Duty: Black Ops II در این ماه برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار نمی‌گیرد.

به لطف قابلیت Bakcwards Compatibility، خیلی از بازی‌های خوب نسل هفتم برای ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت و کسانی که کنسول نسل هفتمی مایکروسافت را در اختیار نداشتند، توانستند بازی‌های انحصاری و غیر انحصاری آن زمان را بازی کنند. در این میان بعضی از بازی‌ها هستند که با وجود درخواست فراوان هواداران هنوز به لیست بازی‌های این قابلیت افزوده نشده است.

یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران، بازی Call of Duty: Black Ops II که بارها شایعاتی از عرضه آن برای ایکس‌باکس وان به واسطه قابلیت Backwards Compatibility به گوش می‌رسد. حال با توجه به جدید ترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت در جواب به توئیت یکی از هواداران اعلام کرد که در این ماه این بازی برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار نمی‌گیرد و به تمامی این شایعات خاتمه داد.

همچنین وی در ادامه اعلام کرد که نمی‌تواند اطلاعاتی از آینده و بازی‌های ماه‌های بعدی در اختیار کاربران قرار بدهد. در بین مسئولان ایکس‌باکس تنها شخصی که می‌تواند حول این موضوع نظر قطعی بدهد فیل اسپنسر است و ظاهرا عرضه Call of Duty: Black Ops II فعلا در دستور کار قرار داده نشده است.

از دیگر صحبنت‌های اخیر فیل اسپنسر می‌توان به صحبت‌های وی در مورد پشتیبانی از ماوس و کیبورد اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده