// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

نسخه نینتندو سوییچ بازی Rayman Legends سورپرایزهای زیادی خواهد داشت

میشل آنسل، خالق Rayman در مصاحبه با نینتندو از سورپرایزهای جدید Rayman Legends در نینتندو سوییچ صحبت کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، بازی پلتفرمر و تحسین‌شده Rayman Legends که قرار است در قالب نسخه Definitive Edition برای نینتندو سوییچ عرضه شود، یوبیسافت آن را یک نسخه "ultimate edition" از این بازی سال ۲۰۱۳ معرفی کرده است. به تازگی نینتندو ویدیویی منتشر کرده که در آن، میشل آنسل خالق سری Rayman پیرامون بازسازی بازی برای سوییچ و همچنین اینکه چرا او فکر می‌کند کنسول سوییچ، کاملا با بازی‌های پلتفرمر تناسب دارد صحبت می‌کند.

به گفته میشل آنسل:

Rayman Legends مثل یک بازی تخته‌ای است. به این معنی که شما آن را با دوستانتان و در یک اتاق بازی می‌کنید و این کنسول کاملا مناسب این کار است. این مفهومی از کنسول بوده که ما مدت‌هاست منتظرش بودیم؛ یک کنسول HD، قدرتمند و قابل حمل.

او در ادامه صحبتش پیرامون بازی گفت:

Rayman Legends برای نینتندو سوییچ مثل یک داستان عاشقانه است، چون دنیای رنگارنگ و روح جاری در بازی Rayman کاملا همسو با روح خود نینتندو است. در کنار حالت Kung Foot، بازی Rayman Legends همچنین در این کنسول «چندین سورپرایز» نیز خواهد داشت.

او گرچه هیچ کدام از این سورپرایزها را فاش نکرد ولی گفت:

ما خود را آماده سورپرایزهای دیگر می‌کنیم چون کنسول ویژگی‌های زیادی در «بخش چندنفره» دارد.

شما می‌توانید ویدیو این مصاحبه را نیز تماشا کنید:

| |

بازی Rayman Legends یکی از سه بازی است که یوبی‌ سافت آن را برای عرضه روی نینتندو سوییچ اعلام کرده است. دو بازی دیگر Just Dance 2017 و بازی جهان‌باز و ورزشی Steep خواهند بود که برای کنسول مورد انتظار نینتندو عرضه خواهند شد. هنوز تاریخ عرضه بازی‌های Rayman Legends و Steep برای سوییچ مشخص نشده است اما Just Dance 2017، همزمان با روز عرضه سوییچ منتشر خواهد شد.

نینتندو سوییچ به صورت رسمی در ۱۳ اسفند (۳ مارس) عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده