نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

بازی Ultra Street Fighter 2 یک حالت اول شخص دارد

با توجه به جلد Ultra Street Fighter II: The Final Challengers، این بازی نینتندو سوییچ دارای یک بخش اول-شخص است.

عوض شدن زاویه دید یک بازی نسبت به حالت استانداردش موضوعی است که کمتر در اخبار بازی با آن روبه‌رو می‌شویم؛ اما گویا کپکام (Capcom) در سری مبارزه‌ای استریت فایتر چنین حرکتی را انجام داده است.

به‌گزارش وب‌سایت Nintendo Everything و بنا به اطلاعات مندرج در جلد بازی Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers، ساخته‌ی کپکام یک حالت اول-شخص را در دل‌اش جا داده است. این حالت Unleash! HaDOken یا Fire! HaDOken نام دارد و ظاهراً بازیکن باید در آن، با استفاده از کنترلرهای Joy-Con و طی زمان معین، با سربازهای شادولو (Shadaloo) مبارزه کند. بخش فوق درحالی از گرافیک سه‌بعدی بهره می‌برد که باقی بازی حال‌وهوای دوبعدی دارد و عملاً بازسازی نسخه‌ی کلاسیک استریت فایتر به شمار می‌رود. در این میان، با توجه به زاویه‌ی دید Fire! HaDOken احتمال دارد که این محتوا از قابلیت‌های حرکتی Joy-Con هم بهره ببرد و به بازیکن امکان دهد تا حس متفاوتی را نسبت به اجرا کردن فنون تجربه کند.

بازی Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers

نخستین اشاره‌ی کپکام به محتوای Unleash! HaDOken در تریلر رونمایی از Ultra Street Fighter 2 برای کنسول سوییچ صورت گرفت. بخشی از این ویدیو لحظات بسیار کوتاهی را به تصویر می‌کشید که طی آن، شخصیت ریو با استفاده از فن هادوکن، از نمای اول-شخص به حریف‌اش گلوله‌ی آتشین پرتاب می‌کرد. این بخش تریلر را می‌توانید در وب‌سایت پالیگان تماشا کنید.

بازی Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers قرار است طی سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر شود. آن‌طور که از اطلاعات پشت جلد بازی پیدا است، بخش گالری آن ۲۵۰ تصویر هنری مختلف را دربرمی‌گیرد. Ultra Street Fighter 2 آمیخته‌ای از گرافیک ۱۶ بیتی و همین‌طور طرح‌های بازآفرینی‌شده‌ای است که پیش‌تر در Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix ارائه شده بود. این بازی در جمع مبارزهای‌اش میزبان Evil Ryu و Violent Ken هم هست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده