// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

عرضه فیزیکی نسخه پی سی بازی Halo Wars 2 در آمریکا لغو شد

استودیو 343 اینداستریز خبر از لغو عرضه فیزیکی نسخه پی سی بازی Halo Wars 2 در ایالات متحده داد.

عرضه فیزیکی نسخه پی سی بازی Halo Wars 2 در ایالات متحده لغو شد. این خبر را استودیو 343 اینداستریز منتشر و اعلام کرد که انتشار این نسخه در آمریکا لغو شده ولی با این حال همچنان برنامه‌های عرضه آن در اروپا پابرجاست. برایان جراد در وبسایت هیلو وِی‌پوینت (Halo Waypoint) اعلام کرد:

برنامه‌های ما برای عرضه این بازی تغییر کرده و شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا تمرکز خود را تنها در اروپا برای انتشار فیزیکی نسخه پی سی بازی Halo Wars 2 بگذارد. 

در ماه ژانویه بود که مایکروسافت خبر از همکاری خود با شرکت THQ Nordic برای انتشار فیزیکی نسخه پی سی بازی Halo Wars 2 داد. در جریان این اطلاعیه، برایان جراد اعلام کرد که THQ Nordic شریکی بزرگی برای آن‌ها بوده و آن‌ها همچنان به همکاری خود با این کمپانی ادامه خواهند داد.

من از تمام کسانی که با تغییرات ما در زمینه برنامه‌هایمان برای انتشار این بازی تحت تاثیر قرار گرفتند عذرخواهی می‌کنیم. با این حال از تمام افرادی که همچنان به حمایت خود از ما برای انتشار بازی Halo Wars 2 برای کنسول ایکس‌باکس وان و پی‌سی ادامه دادند تشکر می‌کنیم. 

شرکت THQ Nordic پیش از این برای انتشار نسخه Timeless Collector's Edition بازی Quantum Break و بازی Ori and the Blind Forest's Definitive Edition با کمپانی مایکروسافت همکاری داشته است. بازی Halo Wars 2 همچنان به صورت فیزیکی و دیجیتالی در تمام دنیا برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد و هیچ تغییر خاصی در این زمینه به وجود نیامده است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی به پیش نمایش بازی Halo Wars 2 بیاندازید. مدتی پیش نیز مایکروسافت تریلر هنگام عرضه این اثر را منتشر کرد که بیشتر بر روی داستان آن تمرکز داشت. در کنار این مورد از باندل کنسول ایکس‌باکس وان اس Halo Wars 2 نیز رونمایی شده است.

بازی Halo Wars 2 از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند. این مورد به آن معناست که اگر شما بازی را به صورت دیجیتالی بر روی کنسول‌ ایکس‌باکس وان یا پی سی خرید کنید، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به بازی، تمام فایل‌های ذخیره و دست‌آورد‌های خود بر روی پلتفرم دیگر دسترسی داشته باشید. بازی Halo Wars 2 قرار است در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ ماه فوریه) منتشر شود ولی کسانی که نسخه Ultimate Edition را خریداری کرده باشند می‌توانند در تاریخ ۲۹ بهمن (۱۷ فوریه) شروع به انجام بازی کنند همچنین در این روز باندل کنسول ایکس‌باکس وان اس Halo Wars 2 فروش خود را آغاز خواهد کرد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده