// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی اندروید ایرانی شاهین

بازی ایرانی شاهین، بازیکنان را به نبردی با جنگنده‌های دشمن برفراز ایران و عراق می‌برد.

پلتفرم‌های موبایل دیگر جایگاهی محکم را برای بازی‌های ایرانی مهیا کرده‌اند، جایی که توسعه‌دهندگان ایرانی می‌توانند ایده‌هایشان را پیاده کرده و محصولی خوب و حداقل سرگرم‌کننده را برای بازیکنان گوشی‌های همراه منتشر کنند. تاکنون بازی‌های موفق بسیاری مانند خروس جنگی را از استودیو مدریک، توسعه‌دهنده‌ بازی‌های موبایل شاهد بودیم که در کنار فروشگاه‌های مجازی ایرانی،‌ در پلی‌استور نیز عرضه‌ شده‌اند. اکنون «طراحان سفید»، دیگر توسعه‌دهنده‌ی مطرح بازی‌های موبایل و سازنده‌ی بازی تیکاف ۳، مدتی می‌شود که اقدام به عرضه‌ی یک بازی شبیه‌سازی پرواز به نام «شاهین» کرده است.

ZoomG بازی شاهین Shahin

بازی شاهین ۱۸ جنگنده را برای خریداری ارائه می‌دهد

در این بازی تماما فارسی باید کنترل جنگنده‌ای را در برهه‌های مختلف تاریخ از جنگ عراق گرفته تا نبرد با داعش برعهده بگیرید. یکی از جذابیت‌های ساخته‌ی طراحان سفید امکان خریداری انواع و اقسام جنگنده‌ها از میگ و سوخو گرفته تا اف-۱۶ است. البته هر یک از این هواپیماهای جنگی ویژگی‌های منحصر به فردی را از لحاظ سرعت، مقاومت و تعداد مهمات ارائه می‌دهند. بازی اندروید شاهین در مجموع در سه حالت داستانی، رقابتی و روزانه قابل انجام است که با ورود به هر مرحله یک انرژی را از دست می‌دهید. هرچند مراحل اولیه از نظر درجه‌ی سختی آسان و کوتاه هستند، اما با ورود به مراحل بالاتر و نبرد در شهرهای گوناگون باید با جنگنده‌های قدرتمندی نظیر اف-۲۲ وارد نبرد شوید. هر یک از جنگنده‌ها سه سلاح اصلی موشک فونیکس، موشک اسپارو و تیربار را شامل می‌شوند که در تعقیب و گریز با جنگنده‌های دشمن می‌توانید از ضد موشک نیز استفاده کنید.

از جمله ویژگی‌های بازی شاهین امکان درخواست نیروی کمکی برای انهدام راحت‌تر جنگنده‌ها و انبار مهمات دشمنان است. هر بازیکنان در لحظه تنها می‌تواند دو جنگنده را برای کمک فراخوان کند که به ویژه برای روبرو شدن با اف-۲۲ بسیار کاربردی هستند. خط داستانی در کل شامل ۱۰ مرحله می‌شود و با پایان هر مرحله مقدار مشخصی پول و مهمات را با توجه به عملکردتان دریافت می‌کنید، علاوه بر این برای استفاده از مهمات‌تان باید بسیار دقت داشته باشید، زیرا با استفاده‌ی بی رویه از مهمات به سرعت شاهد تمام شدن موشک‌ها هستیم. البته اگر از بازی خوشتان آمد و دوست داشتید حمایتی نیز از توسعه‌دهندگان داشته باشید؛‌ امکان خریداری پول بیشتر در شاهین گنجانده شده است. با خریداری پول راحت‌تر قادر به افزایش موشک هواپیما و خریداری جنگنده‌های قدرتمند‌تر خواهید بود. در بخش رقابتی اما، با جنگنده‌ وارد نبردی با امواج حملات دشمن می‌شوید، برخلاف موج اول که تنها یک جنگنده به سمت شما حمله‌ور می‌شود، در امواج بعدی شاهد افزایش تعداد هواپیما‌های دشمن هستیم.

ZoomG بازی شاهین Shahin

ساخته‌ی طراحان سفید در مجموع چه از بعد گرافیکی با سه تنظیمات مختلف و چه از بعد گیم‌پلی سرگرم‌‌کننده و ارزشمند است. به عنوان یک بازی ایرانی، هر یک از مراحل داستانی متفاوت را به زبان فارسی ارائه می‌دهد که از ترکیب دستورات مرکز فرمانده‌ای و صحبت‌های خلبانان تشکیل می‌شوند. اگر به‌دنبال یک شبیه‌ساز پرواز هستید، بازی ایرانی شاهین از نظر تعداد هواپیما‌ها شامل جنگنده‌های ارتش ایران و نمونه‌های خارجی می‌شود. هریک از جنگنده‌ها قیمت متفاوتی داشته و با توجه به عملکردتان می‌توانید پول بیشتری را برای هرچه سریعتر  آزاد کردن جنگنده‌های قدرتمند‌تر خرج کنید. البته فراموش نکنید که شاهین یک بازی رایگان با خرید‌های درون برنامه‌ای است و هنوز هم برای بهتر شدن جای کار دارد، با این حال، به عنوان یک بازی ایرانی موبایل،‌ طراحان سفید بازی زیبایی را تولید و عرضه کرده است که تجربه‌ی آن به علاقمند به بازی‌های پرواز پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی شاهین


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده