// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل لوتی وار ۲

در لوتی‌وار ۲ دوباره غلام به جلوی دوربین برمی‌گردد تا فیلم‌های اکشن خوبی را برای اکران در سینما بازی کند.

غلام را به‌ یاد دارید؟ لوتی هنرپیشه‌ای که همواره به فیلم های لوس کارگردان اعتراض می‌کرد؟ او که از هیاهوی فیلم‌ها و سینما خسته شده بعد از اولین لوتی‌وار به مسافرتی به دور دنیا رفته تا مدتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازد. با این حال، کارگردانان به دنبال او هستند تا باری دیگر غلام را به جلوی دوربین بازگردانند، در این مسیر اسی، هم‌ محلی غلام، او را به شرط حضور در فیلم‌های کارگردان، به ایران باز می‌گرداند. گذر زمان نه تنها برروی کارگردان بلکه روی استودیوی فیلمسازی نیز تاثیر گذاشته است. در بازی اندروید لوتی‌وار ۲ ماجراجویی به همان شیوه‌ی سابق اما کامل‌تر و با جزئیاتی بیشتر دنبال می‌شود. غلام این‌بار نه تنها با سایر لوتی‌ها دعوا می‌کند بلکه دستی هم به فرمان کشیده و با بدلکاری صحنه‌های اکشنی را در میان مواد انفجاری و مانور از روی سکو‌ها به نمایش می‌گذارد.

لوتی وار 2 زومجی

در لوتی وار ۲ هر مرحله از چهار سکانس تشکیل شده است

مدین گیم (Median Game)، توسعه‌دهنده‌ی سری لوتی وار، این‌بار در کنار داستانی طولانی ویژگی های بسیاری را به بازی افزوده است. در دومین شماره سکانس‌ها در چهار بخش تصویربرداری می‌شوند. برخلاف شماره اول که نبرد تن‌به‌تن و پرونده‌های جنایی در دو بخش جدا روایت می‌شدند. این‌بار خط داستانی منسجم‌تری را شاهد هستیم. البته بازی کمی سخت شده و باید نهایت دقت را برای تمام کردن دقیق اهداف مشخص شده داشته باشید، تا خدایی نکرده بعد از بررسی فیلم‌های ارسال شده، تهیه‌کنندگان اثر کارگردان را رد نکنند!

هر سکانس براساس ماموریت‌ها دارای تعداد ستاره‌ی مشخصی است. اگر به حرف کارگردان گوش دهید و فرضا در صحنه‌ی اول به درستی مجرم را از میان تصاویر پیدا کنید، ستاره‌ی کامل مرحله را دریافت خواهید کرد. در صحنه‌ی دوم اما باید دستی به فرمان بکشید و با فشردن پدال گاز با سرعت سکه‌ها و پیچ و مهره‌ها را جمع کنید و گاهی هم ترمز دستی را برای حرکتی نمایشی بکشید. صحنه‌ی سوم ماجراجویی مشابهی‌ را مانند «پلیس جنایی» شماره‌ اول روایت می‌کند، جایی که باید با توجه به اهداف، به صورت مخفی لوتی‌ها را ناکار کنید یا کلید را برای ورود به راه مخفی پیدا کنید.

لوتی وار 2 زومجی

آخرین صحنه‌ی این بازی موبایل اما آشناترین در سری است، وقتی که غلام رودرو با سایر لوتی‌ها به نبرد می‌پردازد. مکانیزم کلی نبرد تن به تن مشابه با شماره نخست است،‌ اما در لوتی‌وار ۲ می‌توانید فن‌های ویژه‌ای را از فروشگاه خریداری کنید که برای کله پا کردن هنری لوتی‌ها بسیار کاربرد دارد. نبرد تن به تن همچنین در کنار چهار ویژگی گذشته مانند چک زدن، شامل آیتم‌هایی برای مداوا مانند خوردن چای در میانه‌ی نبرد می‌شود که در کنار خنده‌دار بودن، کاربردی هم است. البته استودیوی فیلم‌برداری اکنون گسترش یافته و غلام می‌تواند در کنار ارتقاء مهارت‌های ویژه‌اش، سری هم به گاراژ بزند.

لوتی وار 2 زومجی

لوتی‌وار ۲ در مجموع نسبت به شماره‌ اول گسترده‌تر شده و توسعه‌دهنده بازی نیز از تاثیر انتخاب‌ها در جریان بازی خبر داده است. بدلکاری با ماشین، بازجویی، نبرد تن به تن، اجرای فن، چای لذیذ خوردن و در نهایت به‌دنبال مدرک گشتن، ساخته‌ی مدین گیم را لذت بخش و البته مشکل کرده است. اگر از اولین شماره‌ی لوتی‌وار خوشتان آمده باشد دومی نیز می‌تواند توجه‌تان را به سمت خود جلب کند. لوتی‌وار ۲ دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است و واقعیت به نظر می‌رسد نسبت به شماره‌ی اول احتیاج بیشتری را به خرید‌های درون برنامه‌ای داشته باشید. در صورتی که سطح سلامت‌ شما کم شود باید یا هزینه‌ی ۵۰ سکه‌ای پزشک را پرداخت کنید یا بازی را ببندید و منتظر استراحت و بازگشت سلامتی غلام بمانید. البته خرید‌های درون برنامه‌ای بازی به هیچ عنوان گران نبوده و به نظر برای این بازی با جذابیت‌های بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

دانلود بازی لوتی‌وار 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده