نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

انتشار اسکرین شات های Zelda: Breath Of The Wild در فاصله کمتر از یک ماه به انتشار بازی

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتشار بازی Zelda: Breath of the Wild، اسکرین‌شات‌های جدیدی از این بازی موردانتظار منتشر شد.

کمتر از سه هفته به زمان انتشار بازی مورد انتظار Zelda: Breath of the Wild برای کنسول‌های سوییچ و Wii U باقی مانده است. حال مجله گیم‌اینفمورمر در جدیدترین اخبار بازی، در جدیدترین شماره خود، تصاویری از این بازی را منتشر کرده است که این اسکرین‌شات‌ها را در وب‌سایت خود قرار داده است. در این تصاویر ما می‌توانیم دشمن‌های مختلف بازی و تعدادی از باس‌های بازی را ببینیم. حتی در یکی از تصاویر نیز بیدل، تاجری که در بازی Zelda Wind Waker حضور داشت نیز حضور دارد.

Zelda Breath of the Wild

در مقاله‌ای که وب‌سایت گیم‌اینفورمر در رابطه با بازی داشته است، تعدادی جزئیات جدید نیز از بازی منتشر شده است. یکی از این اطلاعات، این است که در هنگام طوفان، این شانس وجود دارد که صاعقه به لینک اصابت بکند و به همین دلیل در زمان طوفان، بهترین روش این است که وسایل فلزی را از خود دور کنید.

Zelda Breath of the Wild

بازی Zelda Breath of the Wild در تاریخ ۱۳ اسفند و همزمان با کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی قرار است که برای کنسول Wii U نیز در همان زمان عرضه شود و آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوهای نینتندو برای کنسول Wii U خواهد بود.

Zelda Breath of the Wild

Zelda Breath of the Wild

Zelda Breath of the Wild


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده