// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

اضافه شدن شخصیت Kuzenbo با بروزرسانی جدید بازی Smite

جزییات بروزرسانی 4.2 بازی Smite اعلام شد که در آن یک شخصیت جدید و تعدادی ظاهر به بازی اضافه می‌شوند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو های-رز جزییات جدیدترین بروزرسانی بازی Smite، یعنی نسخه‌ی 4.2 را منتشر کرد که در آن یک شخصیت جدید از گروه Guardian به بازی اضافه می‌شود. این شخصیت جدید که Kuzenbo نام دارد، از تمدن ژاپن بوده و به شکل یک لاک‌پشت غول‌پیکر است که می‌تواند علاوه بر ضربه زدن به حریف، ضربات وی را نیز به خودش برگرداند. قابلیت ثانویه یا Passive وی به او این امکان را می‌دهد تا هر چند وقت یکبار که ضرباتی از سوی حریف به او وارد می‌شود، مقداری از آن را کاهش دهد.

اولین قابلیت او که NeNe Kappa نام دارد، یک لاک‌پشت کوچک را پرتاب کرده که می‌تواند مسیر طولانی را طی کند و پس از متوقف شدن به نزدیک‌ترین حریف حمله می‌کند و مدت زمان کوتاهی نیز زنده می‌ماند. قابلیت دوم وی که Shell Spikes نام دارد در صورت فعال بودن درصدی از ضربات وارده توسط دشمن را به خودش برمی‌گرداند و همچنین باعث کاهش زمان Cooldown قابلیت اول می‌شود. توانایی سوم وی با نام Sumo Slam باعث می‌شود Kuzenbo در مسیر خودش تمامی حریفان را به سمت جلو هل داده و به تمامی آنها صدمه بزند.

قابلیت نهایی یا Ultimate وی نیز که Watery Grave نام دارد باعث می‌شود Kuzenbo در لاک خودش فرو رفته و به شکلی سرعتی شروع به چرخش می‌کند که می‌توان او را در تمامی جهات حرکت داد و به تمامی حریفان در مسیر صدمه وارد کرد. این قابلیت می‌تواند بسیار به تیم کمک کند. بدین شکل که هنگامی که دشمنان در تعقیب هم‌تیمی‌های شما هستند، شما به عنوان محافظ گروه می‌توانید آنها را چندین بار از این مسیر منحرف کرده و به اطراف پرتاب کنید. علاوه بر این شخصیت جدید، تعدادی ظاهر نیز برای شخصیت‌های Ah Muzen Cab، Fafnir، Nox و Jing Wei ساخته شده که می‌توانید تصاویر برخی از آنها را در زیر مشاهده کنید:

تغییرات در بخش آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی نیز زیاد نبوده و به بالانس شدن برخی از شخصیت‌ها مانند Chiron، Chronos و Nike و همچنین افزایش قیمت برخی آیتم‌ها محدود می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده