// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بسته الحاقی رایگان بازی Steep با تاخیر منتشر می شود

بازیکنان Steep باید کمی بیشتر برای دریافت بسته‌ الحاقی رایگان آلاسکا (Alaska)‌ صبر کنند.

دیروز در نهایت قرار بود بسته‌ الحاقی رایگان بازی Steep با نام آلاسکا (Alaska) منتشر شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و یوبی‌سافت رسما اعلام کرده است که این محتوای افزودنی با ۱۴ روز تاخیر در تاریخ ۲۴ فوریه (۶ اسفند) عرضه می‌شود.

یوبیسافت (Ubisoft) در توضیح دلیل تاخیر گفت:

تیم ما همواره به پدید آوردن بهترین تجربه‌ی ممکن برای همه‌ بازیکنان متعهد است. با این ذهنیت، ما انتشار بروزرسانی رایگان آلاسکا را به تعویق انداختیم.

بسته گسترش‌دهنده مذکور برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌‌شود. همانطور که در تیزر تبلیغاتی می‌توانید تماشا کنید، محتوای افزودنی Alaska، مناطق زمستانی جدیدی برای اسکی یا پرواز با wingsuit را به بازی Steep اضافه می‌کند. بازی اصلی برروی رشته‌ کوه‌های آلپ روایت می‌شد.

بازی Steep نخستین بار در ماه دسامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. این بازی قرار است برای نینتندو سوییچ نیز در تاریخ نامشخصی عرضه شود. از دیگر اخبار بازی، اوایل هفته جاری، یوبی سافت از عملکرد فراتر از انتظار Steep سخن گفته بود؛‌ در حالی که هیچ آمار مشخصی را پیرامون این موضوع ارائه نداده است.

Steep در بررسی زومجی امتیاز ۶/۵ را دریافت کرد. محسن وزیری در خلاصه‌ی بررسی بازی Steep می‌نویسد:

طرفداران ورزش‌های زمستانی می‌توانند ساعت‌های زیادی در Steep بگذارنند و چالش‌های بیشمار بازی لذت ببرند، اما اگر فقط می‌خواهید ببینید تجربه‌ی اسنوبورد و وینگ‌سوت در یک بازی ویدیویی چه حسی دارد، Steep حرف خاصی برای گفتن ندارد. بازی شما را جذب نمی‌کند و باید خودتان وقت بگذارید تا شاید بین درختان کاج و صخره‌ها، صحنه‌های زیبایی خلق کنید و بعد از چند ساعت هم کنارش بگذارید. اگر از جمع کردن امتیاز و رقابت با دیگر کاربران آنلاین بازی خسته شدید، حداقل می‌توانید از چشم‌اندازه‌های کوهستان برفی بازی لذت ببرید و در نقشه‌ی بزرگ بازی گشت و گذار کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاه بسته‌الحاقی آلاسکا را تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده