نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

دو تریلر جدید از بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

امروز مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی دو تریلر جدید با محوریت معرفی موجودات ماشینی بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرد.

کم‌کم به تاریخ انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ یعنی بازی Horizon Zero Dawn نزدیک می‌شویم و سازندگان بازی با انتشار ویدیوهای مختلف از این بازی قصد دارند بازیکنان را با محیط و ویژگی‌های مختلف آن آشنا کنند. براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، امروز مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز دو تریلر جدید از بازی Horizon Zero Dawn با عنوان «The Machines» منتشر کرده‌اند. این دو تریلر موجودات ماشینی Behemoth و Stormbird را معرفی می‌کنند.

تریلر اول موجود ماشینی Behemoth را به همراه جزئیات این موجود معرفی می‌کند. براساس اطلاعاتی که استودیو گوریلا گیمز منتشر کرده است، Behemoth‌ یک موجود بسیار بزرگ و دارای تکنولوژی ضدجاذبه برای حمل و نقل است؛ یک صندوق به شکم این موجود متصل است که برای انتقال محموله‌های باری مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. موجود ماشینی Behemoth می‌تواند به دشمنان حمله کند و با تکنولوژی ضدجاذبه خود می‌تواند اجسام بزرگ سنگین را پرتاب کند. همچنین، این موجود عظیم‌الجثه به یک دریل سنگ‌زنی تجهیز شده است که به او این اجازه را می‌دهد سنگ‌ها را خرد کند یا به حرکت درآورد. موجود ماشینی Behemoth بسیار شبیه کرگدن به نظر می‌رسد.

نگاه کلی به موجود ماشینی Behemoth:

نوع: مخصوص حمل و نقل

زیستگاه: تمام مناطق زمین

سطح مبارزه: ۲۵

اسلحه مبارزه:

پرتاب تخته سنگ

شلیک گلوله‌های سنگی

توانایی ویژه:‌ پاکسازی جاذبه

نقاط آسیب‌پذیر:

ژنراتورهای جاذبه‌ای متصل به بدن

قوطی‌های مسدود شونده کانیستر کرایو

تاکتیک مبارزه با این موجود: شلیک به لولاهای صندوق مخصوص حمل بار

شما می‌توانید تریلر معرفی این موجود ماشینی را در پایین تماشا کنید:

| |

تریلر دوم جزئيات موجود ماشینی Stormbird را معرفی می‌کند. این موجود ماشینی در آسمان به ارتفاع بالا اوج می‌گیرد و با کلاس مبارزه‌ای خود با سرعت به سمت طعمه حمله می‌کند و با قدرت هولناک خود آن را شکار می‌کند. براساس اعلام گوریلا گیمز، موجود Stormbird همانقدر که در آسمان خطرناک است، برروی زمین هم موجود خطرناکی است؛ این موجود با بالهای بزرگ و پنجه‌های بُرنده خو حملات سریع و قدرتمند متنوعی به سمت دشمن می‌کند. همچنین، این موجود با استفاده از بالهای آهنین بزرگ خود توانایی جمع‌آوری و تخلیه بار الکتریکی در هنگام بال زدن در آسمان را دارد.

برخلاف دیگر ماشین‌های موجود در بازی Horizon Zero Dawn، موجود Stormbird شبیه یک پرنده غول پیکر است. همانطور که در تریلر خواهید دید، این موجود پرنده دارای بالچه‌هایی برروی بالهای خود است که شبیه بالهای آیرودینامیک رایج در هواپیماها است.

نگاه کلی به موجود ماشینی Stormbird:

نوع: مبارز

زیستگاه: تمام مناطق زمین، مناطق باز

سطح مبارزه: ۲۷

اسلحه مبارزه:

انفجار شوک الکتریکی

نارنجک شوک الکتریکی

یک نوع بمب

انفجار طوفانی

مبارزه تن به تن:

Break Smash

Thunder Rush

Jumping Claw Slash

Tail Lash

نقاط آسیب‌پذیر:
از بین بردن انجین‌های متصل به بدن

تاکتیک مبارزه با این موجود: از بین بردن اسلحه لایتینگ

شما می‌توانید تریلر معرفی این موجود ماشینی را در پایین تماشا کنید:

| |

بازی Horizon Zero Dawn در روز ۱۰ اسفند به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن 4 در آمریکای شمالی و ۱۱ اسفند در اروپا منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده