نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵

واکنش های سینماگران پس از اتمام جشنواره فیلم فجر 35

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تمام حرف و حدیث‌هایش به پایان رسید و برخی از سینماگران، پس از اتمام این مراسم، صحبت‌هایی در رابطه با این مراسم داشته‌اند.

پنج‌شنبه،‌ ۲۱ بهمن ماه، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر برگزار شد و برندگان شاخه‌های مختلف مشخص شدند. سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، یکی از پر حاشیه‌ترین جشنواره‌های چند سال اخیر بود که حرف و حدیث‌های فراوانی را در پی داشت. حال پس از اتمام جشنواره، سینماگران مختلف، واکنش‌های مختلفی را در رابطه با این مراسم داشتند که در زیر می‌توانید برخی از آنها را مطالعه کنید.

مینا ساداتی، بازیگر فیلم تابستان داغ در رابطه با جشنواره فیلم فجر 35 گفت:

طبق عادت همیشگی سکوت می‌کنم و نمی‌پرسم چطور در جایی توانایی مهم می‌شود و در جایی دیگر کسوت؟ در بخشی برای دادن جایزه توانایی به تساوی تقسیم می‌شود و جایی کسوت همچون سونامی از روی کیفیت عبور می‌کند.

هاتف علمیردانی که کارگردانی فیلم آباجان با بازی فاطمه معتمدآریا را بر عهده داشت در رابطه با این جشنواره گفت:

اعتراضی به داوری ندارم اما خودتان قضاوت کنید بخش‌هایی از جلوه‌های ویژه عجیب فیلم آباجان که در کمال تعجب مورد توجه هیئت داوران قرار نگرفت.

مهرداد صدیقیان، بازیگر فیلم ماجرای نیمروز، فیلمی که موفق به دریافت ۴ سیمرغ بلورین شد و رکورد زد، نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت:

جشنواره فجر تموم شد. مثل هر سال. همه چیز این دنیا گذر می‌کنه. تبریک به اونا که جایزه بردن. تبریک به اونا که کاندید شدن. تبریک به اونا که جایزه نگرفتن. تبریک به اونا که کاندید نشدن. گذشت. می گذره. چیزی که می‌مونه هنر. هنر واقعی. جایزه گرفتن و نگرفتن زود فراموش می‌شه.

یکی دیگر از کسانی که صحبت‌های جالب توجهی انجام داد، سهراب پورناظری، آهنگساز فیلم رگ خواب بود. وی در رابطه با جشنواره امسال گفت:

آقای نبوی گفتند نام یک گروه به عنوان سازنده موسیقی آمده و ما نفهمیدیم چه کسی را نامزد کنیم! در کلیپ اختتامیه بدون اجازه من و همایون شجریان، از موسیقی ما استفاده شده است.

شما می‌توانید فهرست برندگان جشنواره امسال را در زومجی مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای دیدن تمام برندگان در یک نگاه، اینفوگرافیکی را که در زومجی تهیه کرده‌ایم، تماشا کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده