نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

شخصیت جدید Street Fighter V با نام Kolin معرفی شد

کمپانی کپکام Kolin، کاراکتر جدید بازی Street Fighter V، را به‌طور رسمی معرفی کرد.

بنا به اخبار بازی، کپکام (Capcom)، خالق و ناشر سری استریت فایتر، به‌زودی شخصیت دیگری را به جمع مبارزین بازی Street Fighter V اضافه می‌کند. این شخصیت کولین (Kolin) نام دارد و از ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه) در قالب یک محتوای دانلودی به بازی راه پیدا خواهد کرد.

کولین اولین‌بار با بازی Street Fighter III به سری استریت فایتر پا گذاشت. کپکام درباره‌ی این کاراکتر نوشته است:

کولین با فعالیت در پشت‌پرده، می‌کوشد تا پیش‌گویی میراها (Miraha) را به واقعیت تبدیل کند و ضمن آن، هرکسی را که جرأت کند جلوی گیل (Gill) قرار بگیرد از سر راه بردارد. او معمولاً آرام و آسوده‌خاطر است؛ اما زمانی که کسی گیل و نقشه‌های‌اش را تهدید کند، ممکن است به‌ناگهان از کوره دربرود.

شخصیت جدید استریت فایتر 5 در مبارزات‌اش از یخ بهره می‌گیرد و می‌تواند با «قندیل‌های مرگبار» و «امواج سرما» به حریف‌اش آسیب بزند. کولین از سبک سیستما (Systema)، هنر رزمی روسی، استفاده می‌کند که روی به‌کارگیری سرعت و قدرت حریف بر ضد خود او، تأکید ویژه‌ای دارد. به‌گفته‌ی کپکام:

[کولین] اغلب در برابر حریفان‌اش با غرور صحبت می‌کند و می‌داند که آن‌ها هیچ شانسی در مقابل‌اش ندارند؛ چه برسد در برابر گیل.

بخش داستانی Kolin به‌همراه لباس‌های پیشین و Premium Battle او از دهم اسفند در دسترس دارندگان Street Fighter 5 قرار می‌گیرد. کولین یکی از شخصیت‌هایی است که در فصل دوم استریت فایتر پنج (Season 2 Character pass) جای گرفته است. این محتوا ۳۰ دلار/۳۰ یورو قیمت دارد و علاوه بر کولین، آکوما (Akuma) و چهار شخصیت دیگر را هم (که در آینده معرفی خواهند شد) شامل می‌شود.

محتوای Season 2 Character pass بازی Street Fighter V

کپکام ضمن رونمایی از شخصیت جدید اعلام کرد که متعادل‌تر ساختن کاراکترهای استریت فایتر 5 و هم‌تراز کردن آن‌ها با سطح انتظارات، در دستور کار این کمپانی قرار دارد. کمپانی ژاپنی از اشاره کردن به جزئیات خودداری کرد؛ اما احتمال داد که تا حدود یک ماه دیگر بتواند برنامه‌اش را با طرفداران در میان بگذارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده