// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بسته الحاقی Hot Wheels بازی Rocket League معرفی شد

استودیو سایانیکس با انتشار تریلری جدید، دی‌ال‌سی جدید بازی Rocket League را معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته‌الحاقی جدید بازی Rocket League، ساخته استودیو مستقل سایانیکس (Psyonix)، با نام Hot Wheels معرفی شد.

محتوای جدید که شامل دو اتومبیل جدید با نام‌های Twin Mill III و Bone Shaker می‌شود، قرار است در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. هر کدام از اتومبیل‌ها با قیمت ۲ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت جهانی این اتومبیل‌ها هنوز اعلام نشده است؛ اما اتومبیل‌های پیشین این بازی با قیمت ۱.۶۹ پوند و ۲.۹۵ دلار استرالیا اعلام شد.

همچنین محتویات رایگان در قالب این بروزرسانی نیز به بازی اضافه می‌شود. بر این اساس احتمال می‌رود که لوت‌های داخل بازی آیتم‌هایی همچون Hot Wheels Antenna و Topperهایی نظیر پرچم Treasure Hunt و Shark Bite برای کاربران به ارمغان بیاورد.

همچنین چندی پیش استودیو سایانیک اعلام کرد که قرار است با همکاری کمپانی اسباب‌بازی سازی زگ تویز، اتومبیل‌های بازی Rocket League را در قالب اسباب‌ بازی در دست ساخت قرار دهد.

بازی Rocket League در تابستان ۲۰۱۵ عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی را تا به حال کسب کند؛ چندی پیش اعلام شد که بازیکنان این بازی از  مرز ۲۶ میلیون نفر عبور کرده است و از دستاورد‌های کلی این بازی می‌توان به انجام ۱ بیلیون مسابقه از تاریخ عرضه این بازی اشاره کرد. همینطور توانست در بخش عناوین top-grossing استیم در سال ۲۰۱۶ از بهترین بازی‌ها محسوب شود و توانست لقب پرفروش‌ترین بازی پلتفرم پلی‌استیشن 4 در فروشگاه مجازی پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۶ را بدست آورد.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته‌الحاقی Hot Wheels که اتومبیل‌های جدید را به تصویر می‌کشد ، دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده