// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

Modern Warfare Remastered از امروز میزبان رویداد XP‌ دو برابر است

رویداد ایکس‌‌پی دوبرابر از امروز در بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered آغاز می‌شود.

قصد بازی کردن بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را در این چند روز دارید؟‌ ایموس هاج (Amos Hodge)، طراح ارشد این بازی ویدیویی از طریق توئیتر اعلام کرده است که ریمستر بازی Call of Duty 4 از امروز جمعه ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن)‌ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران تا روز دوشنبه ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن)‌ میزبان رویداد XP دو برابر خواهد بود:

ایکس‌پی دوبرابر در MWRemastered برای آخر هفته، به علاوه‌ی آخر هفته‌ی وارفیر.

Call Of Duty: Modern Warfare Remastered Double XP

در دیگر اخبار بازی، پچ بروزرسانی این بازی هفته‌ی جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در کنار سایر ویژگی‌ّها، این بروزرسانی به طور خاص spawn را بهبود بخشیده و امکان چسباندن C4 به هلیکوپتر را مهیا می‌کند. علاوه‌بر این، بروزرسانی جدید بسیاری از باگ‌ها را رفع می‌کند. حجم مورد نیاز برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Modern Warfare Remastered با دریافت این بروزرسانی از ۷۵ گیگابایت به ۶۰ گیگابایت کاهش می‌یابد. این تغییر در حال حاضر تنها برای ایکس‌باکس وان اعمال می‌شود.

شما می‌توانید با ورود به لینک‌های زیر تغییرات کامل را برای هر پلتفرم مشاهده کنید:

در دیگر اخبار بازی Call of Duty، اکتیویژن از هدیه‌ی مخصوص روز ولنتاین برای بازی Black Ops 3 رونمایی کرده است. برای مدت محدودی تا روز ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن)، همگان می‌توانند پوشش اسلحه‌ی مخصوصی با نام «ولنتاین خونین» را با ظاهری متحرک انتخاب کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده