// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

GTA IV از طریق Backward Compatibility برای ایکس باکس وان عرضه شد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto IV هم‌اکنون و از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل انجام است.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بازی Grand Theft Auto IV از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل (Backward Compatibility) بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل انجام است. در کنار این موضوع، گسترش‌دهنده Episodes from Liberty City که شامل دو بسته الحاقی The Lost and Damned و The Ballad of Gay Tony بوده نیز بر روی ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد.

اگر پیش از این شما GTA IV را به صورت دیجیتالی بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 خریداری کرده‌اید هم‌اکنون بازی در بخش آماده برای نصب (Ready to Install) کتابخانه کنسولتان ظاهر خواهد شد. اگر هم نسخه فیزیکی را در اختیار دارید کافی است آن را وارد کنسول کنید و به دانلود بپردازید. شرکت راک استار گیمز همچنین تایید کرده که تمامی فایل‌های ذخیره شما در ایکس‌باکس 360 از طریق بارگذاری در شبکه ابری به کنسول نسل هشتمی‌تان قابل انتقال است. اگر پیش از این نیز بازی GTA IV را در اختیار نداشتید به راحتی می‌توانید از طریق وبسایت فروشگاه ایکس‌باکس (Xbox Store) آن را با قیمت ۲۰ دلار آمریکا، ۱۸ پوند انگلستان یا ۴۰ دلار استرالیا خریداری کنید.

بازی Grand Theft Auto IV در سال ۲۰۰۸ برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. برای این اثر دو بسته‌الحاقی با نام The Lost and Damned و The Ballad of Gay Tony در دسترس قرار گرفت. نسخه تکمیل شده‌ آن ها همراه با یکسری موارد بهبودیافته به صورت جداگانه و در قالب Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City عرضه شد. تمامی این موارد هم‌اکنون بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل انجام است. 

تاکنون بیش از ۳۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 در سرویس Backward Compatibility قرار گرفته‌اند و اخیرا نیز شرکت مایکروسافت خبر از افزوده شدن بازی‌هایی از جمله Lego Indiana Jones ،Rocket Knight و Shadows of the Damned به این سرویس داد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده