نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

علاقه کیانو ریوز به ساخته شدن قسمت سوم فیلم John Wick

کیانو ریوز از علاقه خود به ساخته شدن قسمت سوم فیلم جان ویک (John Wick) خبر داد.

فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) امروز به روی پرده می‌رود. این در حالی است که در طی ماه‌های اخیر، صحبت از ساخت قسمت سوم این مجموعه شنیده می‌شود. حال کیانو ریوز از علاقه خود برای نقش آفرینی دوباره در قسمت سوم فیلم John Wick خبر داده است. ریوز به تازگی مصاحبه‌ای را با مجله اینترتیمنت ویکلی انجام داده است. او در این مصاحبه توضیح داد که ساخت فیلم John Wick 3 به عملکرد فیلم John Wick: Chapter 2 در باکس آفیس بستگی دارد. او گفت:

من این شخصیت و دنیایی را که اتفاقات فیلم در آن جریان دارد، بسیار دوست دارم. اینکه آیا بار دیگر فرصتی داده می‌شود تا بتوانم در قسمت دیگری از این مجموعه بازی کنم به مخاطبان کاملا بستگی دارد. آن‌ها باید از کاری که ما انجام داده‌ایم راضی باشند و از تماشای فیلم نیز لذت ببرند که عمیقا امیدوارم همینطور باشد. پس رضایت آن‌ها از فیلم باعث می‌شود تا من این شانس را داشته باشم که بتوانم در ادامه داستان این شخصیت و دنیای این فیلم حضور داشته باشم.

در جریان نمایشگاه کامیک کان نیویورک سازندگان فیلم John Wick، ساخت قسمت سوم این فیلم را تایید کردند. چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2 در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر گفت که در حال حاضر تیم تولید این فیلم سخت مشغول کار بر روی قسمت سوم این مجموعه هستند. استاهلسکی در این رابطه گفت:

استودیو از ما خواسته است که ایده‌ها و فکرهای یکدیگر را کنار هم قرار بدهیم و چیزی جدید را آماده ساخت بکنیم. وینستون بخش بزرگی از فیلم بعدی است، به همین ترتیب لنس ردیک نیز بخش بزرگی از آن خواهد بود. ما ایده‌هایی برای آن‌ها داریم.

John Wick: Chapter 2

همچنین استاهلسکی اخیرا نیز اعلام کرده که ممکن است سریال پیش درآمد جان ویک تولید و از شبکه‌های تلویزیونی منتشر شود. او گفت:

کمپانی لاینزگیت به ساخت یک سریال براساس مجموعه جان ویک بسیار علاقه‌مند است و برای ما و کسانی که ایده‌های خلاقانه‌ای دارند، نیز ساخت یک سریال تلویزیونی بسیار جذاب است. من فکر می‌کنم که در یک سریال تلویزیونی شما هر چیزی را می‌توانید بهتر و بیشتر از یک فیلم دو ساعته گسترش دهید و به آن بپردازید.

فیلم John Wick: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن) به روی پرده‌های سینما برود و علاوه بر ریوز، کامن، بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز،ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو دیگری بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده