نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Banner Saga 3 طی ۶ روز به هدفش در کیک استارتر دست پیدا کرد

کمپین The Banner Saga 3 در کیک‌استارتر به نتیجه رسید و در پی آن، اولین هدف ثانویه‌ی دست‌اندرکاران بازی مشخص شد.

اگر اهل نقش‌آفرینی‌های نوبتی باشید یا پیگیر اخبار بازی، حتماً نام مجموعه‌ی The Banner Saga به گوش‌تان خورده است. استودیو استوئیک (Stoic)، سازنده‌ی Banner Saga، به‌تازگی سومین و آخرین نسخه‌ی این سه‌گانه را رونمایی کرده و کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی آن را هم در وب‌سایت کیک‌استارتر کلید زده است. استوئیک انتظار داشت که با این کمپین نهایتاً تا ۱۷ اسفند (۷ مارس) ۲۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کند؛ اما اکنون باخبر شده‌ایم که این مبلغ در همان روزهای آغازین تأمین شده است. استوئیک، که توانسته طی تنها ۶ روز بیش از ۲۰۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کند، در صفحه‌ی کیک‌استارتر بازی The Banner Saga 3 نوشت:

به‌لطف شما ما در کمتر از یک هفته به هدف مالی‌مان، جهت توسعه دادن Banner Saga 3، دست پیدا کردیم! این بازی حقیقتاً از آن دسته پروژه‌هایی است که یک تیم کوچک نمی‌تواند آن‌ها را بدون پشتیبانیِ بهترین جامعه‌ای که در دسترس‌اش قرار دارد، به سرانجام برساند. حمایت شما و کمک‌های‌تان در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی، راه ما را برای به پایان رساندن این [سه‌گانه‌ی] حماسی، هموار کرده است.

البته این تازه آغاز کار است! روی خوش ماجرا از همین‌جا نمایان می‌شود و از این نقطه به بعد، [کار] برای همه جذابیت بیشتری پیدا می‌کند! ما تعداد زیادی طرح عالی در اختیار داریم که گمان نمی‌کردیم فرصتی برای گنجاندن آن‌ها در بازی برای‌مان فراهم شود. بیایید [مراحل کار را] با هم پیش ببریم؛ موافق‌اید؟

سازندگان 3 Banner Saga همچنین از «قابل بازی بودن نژاد Dredge» به‌عنوان اولین هدف ثانویه‌ی‌شان (Stretch Goal) در کیک‌استارتر، یاد کردند. به‌گفته‌ی مسئولین استوئیک، طرفداران Banner Saga مدت‌ها خواهان اضافه شدن این ویژگی به مجموعه بوده‌اند و اکنون، به‌شرط تأمین شدن سرمایه‌ی موردنیاز، این خواسته عملی خواهد شد. سرمایه‌ی لازم برای دستیابی به این هدف، ۵۰ هزار دلار بیشتر از مبلغ در نظر گرفته‌شده برای تولید بازی است؛ یعنی کل مبلغ جمع‌آوری‌شده برای Banner Saga 3 باید دستکم به ۲۵۰ هزار دلار برسد. در این صورت، استوئیک امکان رهبری کردن قهرمان‌های Dredge در میدان نبرد و همین‌طور ارتقا دادن آن‌ها را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد. به‌گفته‌ی دست‌اندرکاران استودیو، کاربران می‌توانند با قرار دادن قهرمان‌های Dredge در کنار سایر نژادها، در میدان نبرد «به توانایی‌هایی جدیدی دست یابند و استراتژی‌های تازه‌ای را کشف کنند». در این میان، Dredgeها سه قهرمان ویژه‌ی خودشان خواهند داشت و داستان، قابلیت‌ها و انیمیشن‌های نژاد آن‌ها هم به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Banner Saga 3 فعلاً تنها برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و سیستم‌عامل مک فهرست شده و تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است. نسخه‌های پیشین Banner Saga علاوه بر پی‌سی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و اسمارت‌فون‌ها هم منتشر شده بودند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده