نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه رایگان The Evil Within 2 منتشر شد

کمپانی بتسدا امروز یک نسخه رایگان از بازی The Evil Within 2 منتشر کرد که امکان تجربه بخشی از آن را فراهم می‌کند.

یکی از کار‌هایی که بتسدا معمولا مدتی پس از انتشار بازی‌هایش انجام می‌دهد، انتشار یک نسخه رایگان از آن‌ها است؛ پس از اینکه این شرکت چندی پیش یک نسخه رایگان از بازی Wolfenstein II: The New Colossus را منتشر کرد، امروز هم در جدید‌ترین اخبار بازی نسخه رایگان بازی The Evil Within 2 را منتشر کرده است.

نسخه رایگان The Evil Within 2 امکان تجربه اولین چپتر آن را فراهم می‌کند. در صورتی که پس از تجربه این قسمت از بازی نسخه کامل را خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌های شما به این نسخه منتقل خواهند شد. نسخه رایگان هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.

The Evil Within 2 که چندی پیش منتشر شد، توسط استودیو Tango Gameworks ساخته شده است؛ استودیویی که بنیان‌گذار آن شینجی میکامی، خالق سری رزیدنت ایول است. در این بازی با شخصیت سباستین همراه می‌شویم که برای پیدا کردن دخترش، وارد یک جهان خطرناک می‌شود. این بازی در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی The Evil Within 2 به شرح زیر است:

The Evil Within 2 بازی‌ای است که نباید به چشم یک بازی ترسناک به سراغ آن بروید چرا که عنصر در این بازی کاملا کم‌رنگ است. اما با وجود این مساله، The Evil Within 2 یک داستان عالی روایت می‌کند و در پرداخت درست شخصیت اصلی هم عملکرد موفقی دارد. از طرفی ترکیب گیم‌پلی جالب با جلوه‌های بصری و صوتی زیبا، باعث شده تا در مجموع شاهد بازی خوبی باشیم که تجربه آن لذت‌بخش است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده