نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶

بازی Ghost of Tsushima بزرگ‌تر از inFamous: Second Son خواهد بود [PSX 2017]

شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های سونی، در جریان PSX 2017 اعلام کرد که بازی Ghost of Tsushima بزرگ‌تر و بهتر از ساخته پیشین ساکر پانچ خواهد بود.

چندی پیش در جریان نمایشگاه بازی‌های پاریس، استودیو ساکر پانچ، که آن را با سری بازی‌های infamous می‌شناسیم، ساخته جدید خود را با نام Ghost of Tsushima معرفی کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد PlayStation Experience 2017 که افتتاحیه آن ساعتی پیش برگزار شد، شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های بازی‌سازی سونی، توضیحات جدیدی در مورد این بازی ارائه کرده است.

بر این اساس یوشیدا گفته که Ghost of Tsushima، بزرگ‌ترین بازی استودیو Sucker Punch تا به امروز است و به مراتب از بازی inFamous: Second Son بزرگ‌تر خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد زمانی که اولین بار این بازی را از نزدیک دید، در مراحل اولیه توسعه بود با این حال وی توانسته نزدیک به دو ساعت آن را بازی کند. همچنین با اینکه هنوز بخش زیادی از توسعه بازی باقی مانده، اما مواردی مثل مبارزه‌های بازی قابل تجربه هستند و کیفیت خوبی هم دارند.

یوشیدا همچنین به اتفاق جالبی در مورد این بازی نیز اشاره کرد؛ بر این اساس زمانی که تیم سازنده این اثر به منطقه Tsushima سفر کرده بود تا اطلاعاتی از آن کسب کند، این خبر در یک روزنامه محلی منتشر شد و چیزی نمانده بود که برنامه‌ای ساکر پانج برای این بازی لو بروند. با این حال این خبر نهایتا در همین حد ماند و بازی پیش از معرفی، فاش نشد.

مدیر سونی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعلام کرد که هنوز شانس تجربه بازی‌های The Last of Us Part II یا Death Stranding را نداشته اما توانسته بازی Spider-Man را بازی کند و با اینکه این بازی در برخی نمایش‌هایش حس و حال آثار خطی را دارد، اما در واقع با یک بازی جهان‌باز طرف خواهیم بود که گیمر می‌تواند بسته به سلیقه خود مراحل را به شکلی که دوست دارد انجام دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده