// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۲

تاریخ عرضه بازی Sea of Thieves اعلام شد [The Game Awards 2017]

در خلال مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ تاریخ انتشار بازی Sea of Thieves اعلام شد.

هم‌اکنون چهارمین دوره از مراسم The Game Awards در حال برگزاری است و در کنار اهدا جوایز به برگزیده‌های بخش‌های مختلفی از جمله بهترین بازی اکشن، بهترین روایت و بهترین موسیقی، تریلر و اخبار متعددی از بازی‌های ویدیویی منتشر شده است. یکی از خبر‌‌های منتشر شده در این مراسم اعلام تاریخ عرضه بازی Sea of Thieves است.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به جدید‌ترین ساخته استودیو Rare (ریر) می‌توانند در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) اقدام به خرید این بازی چند‌نفره کنند. بازی Sea of Thieves که با استفاده موتور Unreal Engine 4 ساخته شده، روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی جزو برنامه کراس بای Xbox Play Anywhere خواهد بود و این ویژگی بدان معنا است که با خرید دیجیتالی بازی مذکور روی هر یک از پلتفرم‌ها، امکان تجربه رایگان آن روی پلتفرم دیگر نیز ممکن خواهد بود.

بازی Sea of Thieves که از حال و هوای دزدان دریایی بهره می‌برد، یک اثر اکشن ماجرجویی چندنفره است که از دید اول شخص استفاده می‌کند. در این بازی می‌توانید در قالب گروهی از دزدان دریایی، دنیایی بزرگ را کاوش کنید و مسئولیت‌های مختلفی را روی کشتی به عهده بگیرید. همچنین می‌توانید به انجام کوئست پرداخته و به نبرد با دیگر بازیکنان بپردازید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده