نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۵

تریلر بازی Fortnite با محوریت حالت بتل رویال جدید آن [The Game Awards 2017]

دقایقی پیش در حاشیه مراسم The Game Awards 2017، کمپانی اپیک گیمز تریلر حالت جدید بتل‌‌ رویال بازی Fortnite را منتشر کرد.

دقایقی قبل در جریان The Game Awards 2017، کمپانی Epic Games اولین تریلر جدید حالت بتل‌ رویال بازی Fortnite را منتشر کرد. این تریلر حالت ۵۰ در ۵۰ این بازی را معرفی کرد که قرار است به‌زودی در دسترس بازیکنان این بازی قرار داده شود. در این نسخه قرار است ۱۰۰ بازیکن در قالب دو تیم ۵۰ نفره با یکدیگر مبارزه کنند. این حالت در حال حاضر به‌صورت محدود در دسترس بازیکنان بازی است، اما از تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) نسخه رسمی حالت ۵۰ در ۵۰ بازی Fortnite منتشر خواهد شد و تمام بازیکنان این بازی می‌توانند این حالت را تجربه کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر تایید حالت جدید ۵۰ در ۵۰ بتل رویال بازی Fortnite، اپیک گیمز اعلام کرد که تعداد بازیکنان این بازی به بیش از ۳۰ میلیون بازیکن افزایش یافته است و در آخر هفته گذشته، ۱.۳ میلیون بازیکن به‌صورت همزمان این بازی را تجربه کرده‌اند. بازی Fortnite در تابستان امسال برای سه پلتفرم کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده