// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

لیست تریلرهای پر بازدید بازی ها در یوتیوب در سال ۲۰۱۷

وب‌سایت یوتیوب در بخشی از لیست‌های پایان سال خود، فهرست پربازدید‌ترین تریلر بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

وب سایت Youtube که لقب «دومین سایت پربازدید جهان» را یدک می‌کشد، در حدود ۱۲ سال پیش توسط سه کارمند سابق کمپانی PayPal یعنی چاد هارلی، استیو چن و جاوید کریم تاسیس شد. این وب‌سایت به‌اشتراک‌گذاری ویدیو هم‌اکنون بیش از ۱.۵ کاربر فعال ماهانه دارد و بسیاری از کمپانی‌ها و رسانه‌های مختلف برای انتشار ویدیو‌های خود از آن استفاده می‌کنند. کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و وب‌سایت یوتیوب میزبان تریلر‌های متعددی از بازی‌های مختلف بوده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این وب‌سایت در قالب لیست‌های پایان سال، به معرفی پربازدید‌ترین تریلر بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ پرداخته است.

تریلر Hog Rider 360° مربوط به بازی موبایل Clash of Clans با ۵۸ میلیون بازدید رتبه اول این لیست را در اختیار دارد. همان‌طور که از نام این تریلر مشخص است، در قالب ویدیویی ۳۶۰ درجه شاهد حمله گروهی از Hog Rider‌ها به یک دهکده هستیم. این بازی که هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دو پلتفرم اندروید و iOS است، بر اساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۵ روزانه در حدود ۱.۵ میلیون دلار در‌آمد دارد. در جایگاه دوم تریلر رونمایی از بازی Call of Duty: WWII، جدید‌ترین بازی سری Call of Duty با ۲۱.۸ میلیون بازدید است. این بازی که چهاردهمین بازی مجموعه کال آف دیوتی محسوب می‌شود، در بخش‌های داستانی و بصری و به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون بازگشت به ریشه‌ها و باز‌گرداندن نوار سلامتی مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین فروش ۵۰۰ میلیون دلاری آن در سه روز اول انتشار نشان از استقبال مخاطبین از این بازی دارد.

به نظر می‌رسد محبوبیت مینیون‌ها تنها به حوزه‌های سینما و انیمیشن محدود نمی‌شود؛ زیرا تریلر گوگل پلی بازی موبایل Despicable Me: Minion Rush با ۱۸.۴ میلیون بازدید در رتبه سوم پر‌بازدیدترین تریلر بازی‌ها در یوتیوب قرار گرفته است. مینیون‌ها علاوه بر مجموعه انیمیشن‌های Despicable Me، در آثار کوتاه این سری از جمله Mower Minions نیز حضور داشته و در سال ۲۰۲۰ دومین انیمیشن مستقل آن‌ها یعنی انیمیشن Minions 2 اکران خواهد شد. در رتبه‌های چهارم تا ششم به ترتیب تریلر گیم‌پلی بازی Star Wars Battlefront 2، تریلر رونمایی از بازی Destiny 2 و تریلر آپدیت Better Together بازی Minecraft قرار دارند. فهرست ۱۰ تریلر پربازدید بازی‌های ویدیویی در یوتیوب در سال ۲۰۱۷ را در زیر مشاهده می‌کنید:

کدامیک از این تریلر‌ها توجه شما را به خود جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده