// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

حالت Online Fight Pits به بازی Shadow of War اضافه شد

استودیو Monolith با انتشار تریلری برای بازی Middle-earth: Shadow of War، حالت جدید Online Fight Pits را به این بازی اضافه کرد.

پس از انتشار بازی Middle-earth: Shadow of War، استودیو مونولیث (Monolith) تا به امروز با آپدیت‌های مکرر، محتویات رایگان و پولی مختلفی را به این بازی اضافه کرده است و هنوز قصد دارد به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد. در جدیدترین اخبار بازی،‌ سازندگان با افزودن حالت Online Fight Pits به بازی به وعده‌ای که داده بودند، عمل کرده‌اند. حالت یاد شده به طور رایگان هم‌اکنون قابل دانلود است و به مناسبت اضافه شدن این بخش، سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند.

در تریلر جدید که در انتهای مطلب گنجانده شده است، می‌توانید به حالت Online Fight Pits که درگیری‌های خونینی در آن اتفاق می‌افتد، نگاهی بیندازید و از روند مبارزات آن مطلع شوید. در حالت جدید، کاربران می‌توانند با بازیکنان دیگر که در قالب دشمنانی از ارتش‌های دیگر در بازی حضور پیدا می‌کنند، رقابت کنند. هر بار پس از شکست دادن دشمن، جوایزی همچون آیتم‌ها، ارتقا‌ها و غیره به شما تعلق می‌گیرد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Shadow of War، دو هفته پیش آپدیت 1.06 این بازی منتشر شد که ایرادات این بازی را برطرف و بهبود‌هایی را در آن اعمال کرد.

بازی Middle-earth: Shadow of War به صورت رسمی در تاریخ ۱۸ مهرماه (۱۰ اکتبر ۲۰۱۷) عرضه شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

بازی Middle-earth: Shadow of War در زومجی توانست نمره خوب ۸ را به خود اختصاص دهد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده