نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

مانیتور گیمینگ LG 27GK750F-B عرضه شد

کمپانی LG مدل جدید نمایشگر گیمینگ خود را با اورکلاک ۲۴۰ هرتزی مخصوص بازی تحت نام LG 27GK750F-B عرضه کرد.

شرکت ال‌ جی‌ یکی‌ از قدیمی‌ترین برند‌های ساخت نمایشگر به حساب می‌آید. ال‌جی‌، یکی‌ از برند‌های مطرح تولید نمایشگر مخصوص رایانه‌های شخصی‌، مدل جدیدی از نمایشگرهای مخصوص بازی خود را عرضه کرد. نمایشگر LG 27GK750F-B جدیدترین محصول این شرکت، به طور تخصصی برای اجرای بازی‌ها طراحی شده است. مانیتور گیمینگ ال جی 27GK750F-B با مجهز بودن به صفحه نمایش ۲۷ اینچی، به عنوان عریض ترین نمایشگر LG شناخته شده است، فرکانس نمایشگر گیمینگ 27GK750F-B ال‌جی نیز تا ۲۴۰ هرتز اورکلاک شده است که از استاندارد FreeSync AMD پشتیبانی می‌کند. LG از یک پنل TN با حداکثر رزولشون  ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرده است که عموما نمایشگرهای گیمینگ از آن بهره می برند. این پنل‌ها به خاطر زمان پاسخ سریع و سرعت بازخوانی بسیار رایج هستند. با این حال، پنل‌های TN دارای زاویه دید بسیار کمتر از نمایشگر‌های «ISP» یا «VA» هستند. زمان پاسخ به فرکانس نمایشگر LG 27GK750F-B برابر با ۱ میلی ثانیه بوده و کمپانی ال جی نیز از فناوری Motion Blur Reduction نیز برای کاهش مشکلات حرکتی استفاده کرده است که البته در حالت فعال بودن فناوری FreeSync غیر فعال خواهد شد. به زبان ساده تر جزئیات بیشتری در هنگام حرکت قابل مشاهده است در حقیقت ال‌جی توانسته ۱ میلی ثانیه تاری حرکتی را کاهش دهد. در نمایشگرهای FreeSync نمی‌توان از کارت گرافیک انویدیا بهره گرفت، در حقیقت FreeSync برای شرکت AMD بوده و تنها موجب تطبیق پذیری کارت های گرافیک AMD با نمایشگر می‌شود. بنابراین با این راه حل AMD توانسته چند صد دلاری قیمت این نمایشگرهای FreeSync را کاهش دهد.

LG 27GK750F-B

LG 27GK750F-B

این مدل نمایشگر ال‌جی دارای تنظیمات ارتفاع، شیب، چرخش و حالت پرتره است. ارتفاع این نمایشگر تا ۱۲۰ درجه قابل تنظیم است و تا ۹۰ درجه در جهت عقربه ساعت قابلیت چرخش دارد. اندازه این نمایشگر بدون پایه ۲۴.۶ سانتی‌متر در ۱۴.۵۸ سانتی‌متر در ۱.۵۹ سانتی‌متر است. همچنین، شیب این نمایشگر ۵- تا ۱۵ درجه قابل تنظیم است و از ۲۰- تا ۲۰ درجه چرخش دارد. پوشش فضای رنگ NTSC در این نمایشگر ۷۲ درصد در یک سطح ۰.۳۱۱۲۵ پیکسلی است. حداقل روشنایی در این نمایشگر ۳۲۰cd و حداکثر روشنایی ۴۰۰cd است که از میزان روشنایی نمایشگرهای دیگر با چنین پنلی بالاتر است. این محصول دارای دو پورت HDMI 2 در پشت، یک DisplayPort ۱.۲ و دو پورت 3 USB است. همچنین رابط های USB از قابلیت شارژ سریع نیز بهره خواهند برد. این نمایشگر با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، قیمت مانیتور ال جی، مانیتور BenQ، مانیتور گیمینگ ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده