نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی‌های Fallout 3 و Fallout: New Vegas به شکل ماد در بازی Fallout 4 بازسازی می‌شوند

دو تیم از ماد سازان بازی Fallout 4 تصمیم گرفته‌اند دو بازی قدیمی Fallout 3 و Fallout: New Vegas را به صورت ماد در Fallout 4 پیاده‌سازی کنند. هم‌اکنون تصاویری از این دو پروژه منتشر شده است.

در حالی که هنوز مشخص نیست شماره‌ی بعدی از سری بازی Fallout در چه وضعیتی قرار دارد و چه زمانی ساخته می‌شود، جامعه‌ی مادسازان بازی Fallout 4 با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و هر روز محتوای جدیدتری برای آن تولید می‌کند. آن‌ها حتی توانسته‌اند علاوه بر اضافه کردن آیتم‌ها و مراحل جدید به بازی، محتویاتی را که در نسخه‌ی نهایی از آن حذف شده نیز به آن اضافه کنند. این بازی حتی با استفاده از مادهای مختلف می‌تواند از تکسچرهای باکیفیت‌تر و گرافیک فنی بسیار بهتر نیز بهره گیرد. هم‌اکنون می‌دانیم که دو پروژه‌ی بزرگ دیگر قرار است بازی‌های قدیمی سری Fallout را در بازی Fallout 4 بازسازی کنند.

اولین ماد جدید که Fallout 4: New Vegas نام دارد، قرار است تا با تیمی که از بیش از صد نفر تشکیل شده، شهر Sin City از بازی Fallout: New Vegas و تمامی کوئست‌ها و محتویاتی را که درون آن قرار داشته به بازی Fallout 4 وارد کند. این ماد در کنار استفاده از تمامی Assetهایی که در سال ۲۰۱۰ برای این بازی تهیه شد، از المان‌های گیم‌پلی جدید بازی Fallout 4 نیز استفاده خواهد کرد.

این ماد پیشتر در ماه اکتبر معرفی شده بود؛ اما اکنون اسکرین‌شات‌هایی از آن منتشر شده‌اند که آب و هوای پویای آن را نشان می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه این اسکرین‌شات‌ها را مشاهده کنید. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای این ماد اعلام نشده است، اما اگر می‌خواهید درباره‌ی آن اطلاعات بیشتری کسب کنید و از اخبار دقیقش مطلع شوید، می‌توانید به صفحه‌ی فیس بوک یا توییتر آن‌ها مراجعه کنید. حتی اگر دوست داشته باشید در این زمینه به آن‌ها کمک کنید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، اطلاعات خود را ثبت کنید و در پیشرفت این ماد سهیم باشید. از این ماد تریلری نیز منتشر شده است که در ادامه‌ی این مطلب قرار گرفته.

در کنار این ماد، پروژه‌ی دیگری نیز با نام Fallout 4: The Capital Wasteland در حال توسعه است. این پروژه قرار است بازی Fallout 3 را که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد با تمام محتویاتش درون بازی Fallout 4 پیاده‌سازی کنند. این ماد نیز تمامی کوئست‌ها و محتویاتی را که در نسخه‌ی سوم سری وجود داشتند در نسخه‌ی چهارم پیاده‌سازی می‌کند. قطعا کاری که آن‌ها می‌کنند با یک کپی و پیست معمولی تفاوت دارد. این تیم مکانیک‌های گیم‌پلی فال اوت 4 را در دنیای فال اوت 3 پیاده‌سازی می‌کند و این باعث شده که این پروژه بیشتر شبیه به یک بازسازی غیر رسمی از این بازی به نظر برسد.

ساخت این ماد از اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز شده و تیم سازنده به‌تازگی ویدئویی از این پروژه را در کانال یوتیوب MrMattyPlays منتشر کرده است. با اینکه ویدئوی مذکور، از نسخه‌ی pre-Alpha بازی تهیه شده، نشان می‌دهد که سازندگان آن بسیار سختکوش و پر تلاش بوده‌اند و همه‌ی طرفداران بازی‌های قبلی با دیدن آن هیجان‌زده خواهند شد.

متاسفانه این پروژه نیز هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و صرفا اسکرین‌شات‌هایی از آن منتشر شده که می‌توانید در وبسایت رسمی این پروژه یا اکانت توییتر، آن‌ها را مشاهده کنید. اگر تمایل دارید در این پروژه همکاری کنید، از طریق این لینک با تیم سازنده ارتباط برقرار کنید. در ادامه ویدیویی را که از گیم‌پلی این بازی منتشر شد نیز خواهید دید. بازی Fallout 4 هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

Fallout 4: New Vegas

Fallout 4: New Vegas

Fallout 4: New Vegas


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده