نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

آپدیت جدید بازی Warframe با نام Goul Purge Bounties منتشر شد

استودیو دیجیتال اکستریمز یک بروزرسانی جدید برای بازی تیر‌اندازی و سوم-شخص Warframe منتشر کرده است که دشمنان، سلاح‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای را به همراه می‌آورد.

این روزها توسعه‌دهندگان بازی‌های آنلاین با رویدادهای زمستانی و بروزرسانی‌های جدید به استقبال تعطیلات پایان سال میلادی می‌روند و به نظر می‌رسد که استودیو دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) نیز از این قائده مستثنی نیست و طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این استودیوی مستقل یک آپدیت جدید برای بازی Warframe منتشر ساخته است.

این بروزرسانی Goul Purge Bounties نام دارد و دشمنان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که هر یک دارای سلاح‌های منحصربه‌فردی هستند و در میان آنها کاراکتر Rictis Goul از سلاح Vehicular Buzzsaw، کاراکتر Auger Goul از Flamethrower، کاراکتر Devourer Goul از Spiked Fists و نهایتا کاراکتر Expired Goul از Exploding Gloves استفاده می‌کند.

علاوه بر دشمنان جدید، بازیکنان در این بروزرسانی می‌توانند به چهار سلاح جدید کورنِت (یک تفنگ شاتگان دو لول)، گونزن (یک سلاح بُرنده)، گورتِک (یک اسلحه چهار لول) و استوبا (یک مسلسل دستی با نرخ آتش دیوانه‌کننده) دسترسی داشته باشند. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا مسابقات فردی خود را شخصی‌سازی کنند، ولی در حال حاضر تعداد دقیق آیتم‌ها و ترکیبات موجود در این بروزرسانی مشخص نیست.

استودیو دیجیتال اکستریمز به مناسبت انتشار این بروزرسانی یک تریلر کوتاه منتشر کرده است که در انتهای مطلب می‌توان آن را مشاهده کرد. بازی Warframe در تاریخ پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۲ (۲۵ مارس سال ۲۰۱۳) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. 

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده